درمان پارواویروس سگ
درمان پارواویروس سگ
جولای 1, 2020
فروش سگ نگهبان
فروش سگ نگهبان
جولای 9, 2020
نمایش همه
اصلاح و آرایش سگ

اصلاح و آرایش سگ

اصلاح و آرایش سگ

اگر سگ شما نیاز به اصلاح و مرتب شدن دارد، می توانید او را به سالن های اصلاح و آرایش سگ ببرید. در این راستا مطب دامپزشکی دکتر امین خدمات گسترده ای را ارائه می دهد .سگ ها معمولاً در شرایط نا آشنا عصبی می شوند، بنابراین بهترین راه برای آرام کردن حیوان در هنگام اصلاح و آرایش سگ این است که یک برنامه نظافت منظم را از وقتی سگ خیلی کوچک است، در نظر بگیرید.

اصلاح و آرایش سگ یکی از کارهای مهم در نگهداری از این حیوان است. اصلاح و آرایش سگ، به خصوص در تابستان باعث می‌شود تا از گزند بیماری‌های قارچی، گرمازدگی، تجمع حشرات و تخم‌گذاری آن‌ها در لابلای موها جلوگیری شود.سگ و گربه از جمله حیوانات محبوبی هستند که افراد زیادی، علاقمند به نگهداری از آن‌ها در خانه هستند.از همین رو،مطب دامپزشکی دکتر امین با مجوز اشتغال به امور درمانی دامپزشکی جهت ارائه خدمات اصلاح و آرایش سگ در خدمت شما عزیزان می باشد .

تشخیص بهترین زمان اصلاح و آرایش سگ به عهده یک آرایشگر باتجربه و حرفه‌ای در این زمینه است. البته، تشخیص اینکه چه مقداری از موهای سگ نیز باید کوتاه شوند، یکی دیگر از مواردی است که باید توسط یک فرد متخصص انجام شود. مجموعه خدماتی مطب دامپزشکی دکتر امین ، در این مسیر همراه شماست! به شما پیشنهاد می‌کنیم تا زمانی که مجبور به اصلاح و آرایش سگ در منزل نشده‌اید، خودتان این کار را انجام ندهید؛ چرا که اگر اشتباهی در روند انجام اصلاح و آرایش سگ انجام دهید، عواقب بدی برای حیوان خواهد داشت.

در برخی از نژاد ها مانند سگ لهاسا آپسو، پوشش خز بدن حیوان رشد نمی کند اما موهایی دارند که جدای از خز بدن دائما رشد می‌کنند. بدین ترتیب موهای اطراف پاها و شکم عموماً زمان زیادی طول می‌کشد تا رشد کنند اما موهای اطراف چشم که سرعت رشد زیادی دارند می‌توانند بینایی سگ را مختل کنند. در چنین شرایطی میتوانید از خدمات اصلاح و آرایش سگ مطب دامپزشکی دکتر امین استفاده کنید و موهای جلوی چشم حیوان را کوتاه کنید تا بینایی حیوان مختل نشود.