آرایشگاه سگ منطقه 1
آرایشگاه سگ منطقه یک
فوریه 8, 2021
پانسیون خصوصی سگ
پانسیون خصوصی سگ
فوریه 13, 2021
نمایش همه
پانسیون سگ ویژه ولنتاین

پانسیون سگ ویژه ولنتاین

پانسیون سگ ویژه ولنتاین

پانسیون سگ ویژه ولنتاین با تخفیفات ویژه

در پانسیون سگ ویژه ولنتاین میتوانید تمامی وسایل جانبی پت خود را اعم از : جای خواب سگ و گربه ظرف غذا- قلاده – قطره آموزش ادرار – غذای خشک مخصوص سگ – پوشاک و … را همراه سگ داشته باشید .درمحیط پانسیون سگ ویژه ولنتاین , سگ ها درمحیط قفس نمیباشند و برای هر سگ یک محیط شیک و جداگانه درنظر گرفته شده است .

اگر که شما در تعطیلات و یا جشن ولنتاین می باشید و یا قصد مسافرت را دارید و یا اینکه طی چند روز و یا چند هفته از حیوان خانگی خود دور هستید و نمی‌توانید در طول جشن ولنتاین از سگ خود مراقبت کنید و نیازهای سگ دوست داشتنی خود را برطرف کنید و می خواهید در مدتی که شما در جشن ولنتاین هستید , از سگ شما به خوبی مراقبت شود و در طی این مدت در پانسیون سگ ویژه ولنتاین تحت نظارت دامپزشک متخصص قرار بگیرد . با مطب دکتر امین تماس بگیرید تا پانسیون سگ ویژه ولنتاین با تخفیفات استثنایی و ویژه بهره مند شوید .

در پانسیون سگ ویژه ولنتاین به تربیت و آموزش سگ، آموزش نکات کلیدی به سگ، کنترل پرخاشگری رفتاری سگ شامل سرو صدا، کنترل ادرار و مدفوع، روانشناسی سگ توسط بهترین مربی تربیت سگ پرداخته می شود و علاوه بر این آموزش ها در پانسیون سگ ویژه ولنتاین ساعت هایی در روز به بازی با سگ اختصاص داده می شود تا سگ دوست داشتنی شما از این لحظات لذت ببرد .

حیوانات خانگی به‌شدت به ما وابسته می‌شن و اصلاً از تنها موندن خوششون نمیاد؛ اما همه ما صاحبان حیوانات خانگی می‌دونیم که بالاخره مواقعی پیش میاد که به خاطر سفر یا مشغله کاری یا مهمانی و جشن مجبوریم حیوانات خانگیمان را چند روزی تنها بذاریم. در این‌جور مواقع و در جشن ولنتاین پانسیون سگ ویژه ولنتاین به کمک ما میاد .پانسیون سگ ویژه ولنتاین به ما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت به جشن یا سفر و کارمان برسیم و مطمئن باشیم که حال حیوانات خانگیمان خوب و تحت مراقبت می باشد .