عمل جراحی حیوانات خانگی
تزریق واکسن سه گانه گربه
ژانویه 29, 2023
کلینیک دامپزشکی هروی ساقدوش

این کلینیک دامپزشکی در منطقه هروی ساقدوش آماده ارائه خدمات به حیوانات خانگی می باشد. کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش با گرد آوردن متخصصین مجرب و پرسنل توانمند و دلسوز در کنار امکانات و تجهیزات مدرن، در محیطی آرام و مطمئن سعی کرده است تا مرکزی جامع برای افراد و حیواناتشان باشد. کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش، شامل بخش های جراحی حیوانات خانگی، آزمایشگاه خون، مرکز واکسیناسیون، بستری، نگهداری و پانسیون سگ و سایر امکانات ضروری می باشد.

کلینیک دامپزشکی هروی ساقدوش

یکی از نیازهای تمام صاحبان حیوانات خانگی شناخت مرکزی مطمئن برای درمان و بهداشت آن ها می باشد که برای امور مختلف مانند آزمایش خون یا رادیولوژی یا انجام واکسیناسیون و … به مراکز دیگر ارجاعشان ندهد و بتوانند تمام کارها را در همان مجموعه انجام دهند و در زمان و انرژیشان صرفه جویی شود که کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش دارای چنین ویژگی ای می باشد.

یکی از مهمترین بخش های یک کلینیک دامپزشکی، بخش بستری آن می باشد که دقت به تمامی جزئیات آن مانند طراحی دکوراسیونی متناسب با روحیه حیوانات خانگی، باید  در جهت کاهش اضطراب آن ها و به کارگیری رنگ های درست و المان های برگرفته از طبیعت باشد. کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش با توجه به این نکات سعی کرده است تا به روند التیام سرعت ببخشد.

بخش بستری شامل این زیرمجموعه ها می باشد: بخش بستری عمومی سگ، بخش بستری عمومی گربه، بخش بستری عفونی سگ، بخش بستری عفونی گربه، بخش بستری ویروسی سگ، بخش بستری ویروسی گربه. همچنین یک بخش قرنطینه نیز برای موارد ویژه در نظر گرفته می شود و کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش دارای تمامی این موارد می باشد.

از دیگر امکانات کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش، پانسیون سگ می باشد. بسیاری مواقع پیش میاید که اشخاص برای مدت کوتاهی توانایی نگهداری از سگ خود را ندارند. به طور مثال سفری کوتاه در پیش دارند یا موقتا دچار بیماری شدند یا میهمانی دارند که رابطه خوبی با سگ ها ندارد یا به سگ آلرژی دارد، شخص می تواند با سپردن این حیوان خانگی به پانسیون سگ در کلینیک دامپزشکی هروی ساقدوش، با خیالی آسوده و فراغ بال به امور شخصی خود بپردازد.

صاحب سگ پیش از سپردن این حیوان خانگی به پانسیون کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش، بهتر است برخی موارد را رعایت نماید: اگر سگ از داروی خاصی استفاده می کند و نیازمند به مراقبت ویژه ای می باشد به مسئولان اطلاع داده یا اگر پرهیز غذایی خاصی دارد به مسئول مربوطه در کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش اطلاع رسانی نماید و غذا را در اختیار آن ها قرار دهد. باکس یا پارک سگ نیز می تواند برای زمان بازی یا غذا خوردن او مناسب باشد و بهتر است همراه او آورده شود.

بخش واکسیناسیون نیز یکی از بخش های کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش می باشد. واکسیناسیون بهتر است زیر نظر دامپزشک صورت بگیرد. سوابق حیوان، شرایط جسمی بررسی شود تا واکسن درست با دوز مناسب تجویز گردد. تمام انواع سگ در تمام جنس و نژادها از یک نوع واکسن یکسان استفاده نمی کنند. گاهی پزشک بنا بر جثه یا نژاد میزان واکسن را زیاد یا کم می کند. گاهی شرایط زندگی اجتماعی حیوان خانگی به صورتی است که با حیوانات دیگر تعامل زیادی داشته و نیاز است تا از برخی واکسن های غیر ضروری نیز در کنار واکسن ها ضروری استفاده گردد. در برخی موارد نیز محل زندگی حیوان خانگی در مکانی است که ابتلا به یک بیماری بیشتر بوده و نیاز به استفاده از یک واکسن کمکی برای پیشگیری می باشد. دامپزشکان ما در کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش با بررسی تمامی این نکات واکسن مناسب را برای حیوان خانگی تجویز می نمایند.

بخش جراحی کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش، از مجهزترین بخش های این مجموعه بوده و جراحان ما از مجرب ترین و حاذق ترین دامپزشکان گزیده شده اند. انواع جراحی عقیم سازی سگ، سزارین، جراحی فک و صورت، جراحی ارتوپدی، جراحی بافت نرم، زیبایی و … در کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش انجام می گیرد. زمان بندی و نوبت دهی جراحی ها بر اساس ضروری و غیر ضروری می باشد. در مواقعی که انجام جراحی با سلامتی و جان حیوان خانگی در ارتباط باشد، در اولویت قرار می گیرد و در صورتی که غیر ضروری باشد از پیش نوبت دهی می شود.

پرسنل کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش از مسئولیت پذیرترین و دلسوزترین افراد گزینش شده اند و دانش و مهارت و تجربه کافی برای ارتباط و تعامل با حیوانات خانگی را دارند. این نکته نیز نباید فراموش شود که تمام حیوانات خانگی به ویزیت و معاینه دوره ای نیاز دارند تا روند سلامتی و رشدشان ارزیابی گردد. با مراجعه به دامپزشک در کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش به صورت دوره ای سلامتی حیوان رصد می گردد. یکی دیگر از امکانات کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش دسترسی آسان آن می باشد. برای تعیین زمان معاینه یا سایر امور مربوط به حیوانات خانگی با همکاران ما در کلینیک دامپزشکی در هروی ساقدوش تماس بگیرید.