تعلیم و تربیت سگ در منزل
درمان بیماری ویروس سگ
دسامبر 3, 2021
بیماری پاروا سگ

بیماری پاروا سگ یکی از خطرناک ترین و رایج ترین بیماری های سگ ها می باشد. بیماری پاروا سگ می‌تواند بسیار کشنده باشد و خطراتی هم برای انسان وجود بیاورد. برای پیشگیری از بیماری پاروا سگ حتماً باید واکسن های سگ به طور کامل انجام شده و واکسن های دوگانه و سه گانه صورت گیرد. از رایج ترین علائم بیماری پاروا سگ می‌توان به ضعف و بی حالی و اسهال های خونی سگ ها اشاره کرد که این بیماری می تواند در مدت زمان زیادی در مدفوع سگ باقی بماند و انسان را نیز آلوده نماید. به همین دلیل پس از مشاهده این علائم در سگ که نشانه بیماری پاروا است حتماً بایستی سگ را جهت درمان به کلینیک های دامپزشکی مراجعه داد. بیماری پاروا سگ می تواند از طریق لیسیدن و ارتباطات مدفوع به انسان انتقال یابد و خطراتی را نیز برای انسان به وجود بیاورد.

بهترین راه برای پیشگیری از بیماری پاروا در سگ ها انجام واکسیناسیون های دوگانه و سه‌گانه است، که بر حسب نژاد سگ انجام می شود. این واکسن ها در زمان توله بودن سگ ها انجام شده و سگ را از از بیمار شدن توسط ویروس پاروا واکسینه می‌کند. با واکسیناسیون سگ می‌توانید خطر راه‌ های مبتلا به ویروس پاروا را در سگ ها کاهش داده و زندگی آرامش بخشی را برای وی ایجاد کنید. پس به هیچ عنوان انجام واکسن های سگ تان را پشت گوش نینداخته و هم برای حفظ سلامتی او و هم حفظ سلامتی خودتان واکسیناسیون های سگ را به موقع انجام دهید تا این حیوان نجیب نیز دچار اذیت و آزار نگردد و بتواند در کنار شما زندگی خوب و خوشی را داشته باشد.

کلینیک دامپزشکی دکتر امین با چندین سال تجربه و فعالیت در حوزه حیوانات خانگی توانسته به خوبی تمامی بیماری های مربوط به حیوانات خانگی از جمله بیماری پاروا سگ را تشخیص و درمان نماید. از این رو اگر شما نیز احساس کردید که سگتان به بیماری پاروا و یا هرگونه بیماری ویروسی دیگری مبتلا شده است، با مراجعه به کلینیک دامپزشکی دکتر امین در حفظ و نجات سلامتی سگتان و همچنین خودتان قدم برداشته و با خیالی راحت به معالجه آن بپردازید. کلینیک دامپزشکی دکتر امین تمامی واکسیناسیون سگ های شما و تمامی حیوانات خانگی را انجام داده و به خوبی در حفظ سلامتی آنان می کوشد. پس اگر شما نیز به حفظ سلامتی سگ هایتان اهمیت می دهید به کلینیک دامپزشکی دکتر امین مراجعه کنید.