تربیت سگ نگهبان
تربیت سگ نگهبان
آگوست 28, 2021
تعلیم و تربیت سگ در منزل
مربی حرفه ای تعلیم و تربیت سگ
آگوست 28, 2021
نمایش همه
تربیت سگ خانگی

تربیت سگ خانگی

تربیت سگ خانگی

در تربیت سگ خانگی باید توجه نمایید که توجه و نگاه سگ کامل به شما باشد تا بتوان مطمئن شد که به حرکات و رفتار شما دقت لازم را دارد. فراخواندن سریع از جمله موارد در تربیت سگ خانگی است که می‌تواند جان سگ را در بسیاری از موارد خطرناک نجات دهد. به یاد داشته باشید در تربیت سگ خانگی فراخواندن سریع با صدا کردن عادی متفاوت است. فراخواندن عادی نیز یک بخش مهم در تربیت سگ خانگی است. در مواردی که سگ قلاده اش آزاد است فراخواندن عادی می تواند به کنترل او کمک کند.

آموزش ممنوعیت در تربیت سگ خانگی می‌تواند سگ را از خوردن خوراکی مضر، کفش و یا وسیله های مورد علاقه شما را بگیرد. با استفاده از این ترفند در تربیت سگ خانگی سبب می شویم که بیماری در سگمان به حداقل برسد.

در تربیت سگ خانگی بایستی به او آموزش دهیم که با صدا کردن او شی ای را که گرفته است رها کند. این آموزش در تربیت سگ خانگی سبب می شود که خطرات احتمالی سگ برای خودتان و دیگر افراد به حداقل برساند. دستور ماندن در تربیت سگ خانگی نیز در بسیاری موقعیت‌های مختلف کاربرد دارد. این دستور در تربیت سگ خانگی به او کمک می‌کند که موقعیت امن خود را ترک نکرده یا برای دیگران مزاحمتی ایجاد نکند.