شستشو و آرایش سگ
شستشو و آرایش سگ
اکتبر 14, 2020
مطب دامپزشکی شمال تهران
مطب دامپزشکی شمال تهران
اکتبر 14, 2020
نمایش همه
خرید سگ آپارتمانی

خرید سگ آپارتمانی

خرید سگ آپارتمانی

خرید سگ آپارتمانی عروسکی پاکوتا

این نوع از سگ ها عروسکی پشمالو پاکوتا فنجونی خانگی مینیاتوری تو جیبی می باشند و برای محیط آپارتمان مناسب هستند .

خرید سگ آپارتمانی مالتیز عروسکی

چهره سگ مالتیز عروسکی با چشم‌های درشت و تیره و بینی مشکی شکلاتیش همون چیزیه که می‌تونه دل بی‌احساس‌ترین آدم‌ها رو هم نرم کنه!این نژاد یک سگ عروسکی ظریفه و در سال‌های اخیر نژاد بسیار محبوبی بین ایرانی‌ها بوده. دلیل محبوبیت این نژاد، ظاهر زیبا و پوشش موی سفید براق و اشرافی اونه.یکی از جالترین ویژگی سگ مالتیز عروسکی اینه که می‌تونین موهای صاف و بلند اون‌ها رو به شکل‌های مختلف و جذاب اصلاح کنین تا ظاهر متفاوت و منحصربفردی داشته‌باشند .

خرید سگ آپارتمانی امریکن پیت بول

توله امریکن پیت بول های نر وماده وارداتى و پرورش داخل

خرید سگ آپارتمانی پودل

سگ پودل در سه اندازه و سایز مختلف وجود دارد که مدل های پودل عروسکی و پودل مینیاتوری می توانند در اپارتمان کوچک نگه داری شوند. وزن پودل عروسکی ۳ تا ۶ کیلو، پودل مینیاتوری ۷ تا ۸ کیلو و پودل استاندارد ۲۱ تا ۳۵ کیلو گرم است. پودل به خاطر باهوش بودنش می توانند به راحتی اموزش ببیند به همین علت طرفداران زیادی دارد. موهای فر فریه پودل بسیار بلند است ولی هرگز دچار ریزش نمی شوند و فقط کافی است که هر ۳ یا ۴ ماه کوتاه شوند بنابراین اگر به موهای سگ روی لباس و یا وسایل منزل حساس هستید پودل یک انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

خرید سگ آپارتمانی بیچون فرایز یا بیچون

بیچون یک سگ بسیار با مزه و خوشگل است که ظاهر با نمک آن طرف داران بسیاری دارد. این سگ آپارتمانی ارزان و دوست داشتنی با کودکان منزل و نیز سایر حیوانات می توانند رابطه ی خوبی داشته باشند. سگ بیچون فرایز زیاد پارس نمی کند، ریزش مو در آن زیاد کم است، به راحتی تربیت می شود و پر انرژی است. وزن آن ۳ الی ۵ کیلو گرم است و به رسیدگی به مو ها نیاز دارد. بیچون ها فقط سفید اند اما ممکن است توله های آن به رنگ کرمی باشند. قابل ذکر است که بیچون فرایز نسبت به جدایی و دوری بسیار حساس و به سرعت دچار اضطراب و استرس می شود پس اگر تمایل دارید این سگ را نگه دارید حواس تان باشد ان را برای مدت طولانی از خودتان جدا نکنید.

خرید سگ آپارتمانی بوستون تریر

بوستون تریر یک سگ سازگار است که وزن آن بین ۵/۴ الی١١/٣ کیلو گرم است و دارای دماغ کوتاه و پهن است. بوستون یک سگ آپارتمانی ارزان و مناسب برای نگه داری است. این سگ به وقار ان معروف است. بوستون به بودن در کنار غریبه ها زیاد خساس نیستند و می توانند به راحتی با کودکان و سایر حیوانات کنار بیاید. می توانید از سن توله گی آن را آموزش دهید که به هر چیزی پارس نکند ونیز اضطراب جدایی نگیرد تا بتوانید به راحتی در صورت نیاز مدتی آن را ترک کنید. این سگ انرژی زیادی دارد بنابراین لازم است انرژی آن را در بیرون از منزل از طریق پیاده روی و بازی تخلیه کنید تا در آپارتمان آرام و مودب باشد.