خرید جک راسل اشپیتز
خرید جک راسل اشپیتز
ژوئن 30, 2021
فروش پودل تریر در سعادت آباد
فروش پودل تریر در سعادت آباد
ژوئن 30, 2021
نمایش همه
فروش جک راسل تریر در پاسداران

فروش جک راسل تریر در پاسداران

فروش جک راسل تریر در پاسداران

فروش جک راسل تریر در پاسداران یک تریر سرسخت ، شکارچی است و ترس زیادی ندارد. او با اعتماد به نفس ، هوشیار و همیشه آماده کار است. خز ضد آب او ممکن است شکسته یا صاف باشد. سینه کوچک و انعطاف پذیر او به او کمک می کند تا معادن زیرزمینی را دنبال کند. و پاهای بلند او به او کمک می کند تا بازی سریع را دنبال کند. فروش جک راسل تریر در پاسداران با استخوان بندی قابل توجه متعادل است ، که نشان دهنده استقامت و قدرت لازم به عنوان یک تریر شکار است.

فروش جک راسل تریر در پاسداران : این سگ بسیار پرانرژی ، یک سگ کوچک باهوش ، جسور و دوستانه است. او یک تریر شکارچی و سرسخت و شجاع است . و عاشق حفاری است. جک راسل تریر باهوش ، برون گرا و فعال ، با داشتن شغلی برای انتقال انرژی خود رشد می کند و برای محیط خانه با حیاط حصار کشیده شده که فعالیت و علاقه زیادی را می توان در آن ایجاد کرد ، مناسب است. فروش جک راسل تریر در پاسداران به دلیل استقلال و عدم صبر ، نژاد برای خانه ای که کودک نوپا یا سگ یا حیوانات خانگی دیگری دارد بسیار توصیه نمی شود ، اما در مورد فرزندان بزرگتر به خوبی عمل می کند.

در هنگام خرید و فروش جک راسل تریر در پاسداران باید توجه داشته باشید که تمام انرژی جک راسل باید به نوعی سوزانده شود! به دلیل انرژی زیاد ، انگیزه شکار قوی و اشتیاق به زندگی ، مراقبت از جک راسل تریر اطمینان از ورزش کافی او است. در هنگام فروش جک راسل تریر در پاسداران دقت کنید که فعالیت او باید در حیاط حصارکشی شده انجام شود تا به مقاومت در برابر اصرار وی برای فرار در یک تعقیب و گریز طعمه کمک کند. خز کوتاه او ، که می تواند صاف یا شکسته (خشن) باشد ، به حداقل آرایش نیاز دارد – شانه زدن منظم و حمام گاه به گاه به طور معمول تمام آنچه برای فروش جک راسل تریر در پاسداران لازم است . در هنگام خرید و فروش جک راسل تریر به بیماری های آنها نیز توجه کنید .

موارد سلامتی جک راسل تریر

  • موارد مهم در هنگام فروش جک راسل تریر در پاسداران : بیماری Legg-Calve-Perthes (بیماری مفصل ران)
  • موارد جزئی: دررفتگی درپوش زانو که گاهی اوقات دیده می شود
  • آزمایش های پیشنهادی: چشم ، گوش و زانو
  • طول عمر جک راسل تریر : 12 تا 15 سال

جک راسل تریر پرورش داده می شود تا نترس و محکم باشد . تریرهای جک راسل سر سخت ، ورزشکار و فوق العاده دوستانه هستند. این سگ پرانرژی تربیت شده است که یک سگ کارگر است و هنوز هم زیرکی را نشان می دهد که در اوایل قرن نوزدهم او را به یک سگ شکارچی بسیار مورد جستجو تبدیل کرد. اگر برای خرید و فروش جک راسل تریر در پاسداران اقدام می کنید ، بای بدانید که توله سگ شما در توجه و تکمیل وظایف پیشرفت می کند.

در اینجا چند مورد وجود دارد که ممکن است درباره تریرهای جک راسل نمی دانید. در اصل تریر جک راسل خز قهوه ای داشت. اکنون تقریباً رنگ سفید کاملاً استراتژیک پرورش یافته است تا سگ را از روباهی که شکار می کند متمایز کند. تریر جک راسل به نام کشیش جان “جک” راسل ، یک شکارچی مشتاق روباه که در اواسط دهه 1800 سگهای شکار را در انگلیس پرورش داد ، نامگذاری شد.فروش جک راسل تریر در پاسداران جدیدترین شاخه از نژاد تریر اصلی است.

در زمان خرید و فروش جک راسل تریر در پاسداران باید بدانید تریرهای جک راسل می توانند تا ارتفاع پنج فوت بپرند. این توله سگها به دلیل استقامت نیز شناخته شده اند: آنها می توانند مسافت زیادی را بدوند و حتی می توانند در زیر زمین فرو بروند و روزها منتظر بمانند تا شکار کنند .شایعترین شرایط بهداشتی که در زمان خرید و فروش جک راسل تریر در پاسداران باید دقت شود ،آلرژی پوستی عفونت گوش تومورهای خوش خیم آرتریت کم کاری تیروئید می باشد .