معاینه و درمان حیوانات خانگی
معاینه و درمان حیوانات خانگی
فوریه 24, 2023
آرایش گربه شمال تهران
آرایش گربه شمال تهران
فوریه 24, 2023
نمایش همه
آرایش سگ شمال تهران

آرایش سگ شمال تهران

آرایش سگ شمال تهران

خدمات آرایش سگ در این مرکز واقع در شمال تهران با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب انجام می گیرد. آرایش سگ تنها موجب زیبایی ظاهری این حیوانات خانگی نمی گردد بلکه به بهداشت و سلامت سگ نیز منجر می گردد و در این مجموعه واقع در شمال تهران، توسط آرایشگرانی با تجربه صورت می پذیرد. خدماتی که در این مرکز واقع در شمال تهران برای سگ ها ارائه می گردد شامل این موارد می شود: پیرایش و کوتاه کردن موی سگ، حمام کردن و شستشوی این حیوانات خانگی، کوتاه کردن ناخن ها و مواردی از این قبیل.

آرایش سگ برای هر کدام از نژادها و گونه ها سبک و تکنیک منحصر به خود را دارد که متخصصان ما در مرکز شمال تهران به خوبی به انواع این تکنیک ها واقف بوده و سابقه ای مطلوب در این زمینه دارند. به طور مثال سگ های نگهبانی و سگ هایی که دارای نژاد بزرگ و موهای کم و کوتاهی هستند، نیازی به پیرایش و کوتاه کردن مو ندارند.

ولی سگ های مو بلند نیاز به کوتاه کردن موهایشان و آرایش مناسب دارند زیرا در غیر این صورت در تابستان و فصل گرما، آزار خواهند دید. مواردی نیز پیش می آید که به دلیل رسیدگی نکردن و نداشتن آرایش مناسب در طولانی مدت موی سگ به حالت نمدی و گره خورده در می آید. در چنین حالتی چاره ای جز تراشیدن موی حیوان از ته وجود ندارد. در چنین مواردی با مراجعه به این مرکز در شمال تهران می توان تمام روش های ممکن را بررسی نمود.

آرایش و پیرایش سگ به تغییر خلق و خو و رفتار سگ منجر می گردد و بر روی پوست و حتی عضلات حیوان تأثیر مثبت می گذارد. تمام این موارد به عملکرد آرایشگاه و شخصی که آرایش سگ را انجام می دهد ربط پیدا می کند که این مجموعه واقع در شمال تهران تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات نموده است.


در این مجموعه واقع در شمال تهران از بسته هایی مخصوص هر سگ استفاده می شود و محصولات و ابزار اشتراکی به کار برده نمی شود. آرایشگر های این مرکز در شمال تهران، درباره خلق و خو و حساسیت های سگ ها از صاحبان آن ها اطلاعات کافی دریافت می نمایند و سپس اقدام به آرایش و پیرایش می نمایند. بهتر است این حیوانات خانگی را پیش از انجام آرایش یک بار به این مجموعه واقع در شمال تهران بیاورید تا در اولین بار دچار استرس نشوند و با محیط آشنا شوند.