تشخیص بیماری های سگ قبل از واکسیناسیون در کلینیک دامپزشکی
درمان بیماری عفونی گربه
فوریه 21, 2022
درمان بیماری عفونی سگ

بعضی از افراد به دلایل علاقه زیاد به سگ آن را در خانه و محل زندگی خود نگه می دارند. اما نگه داری هر حیوانی از مسئولیت های زیادی برخوردار است. زیرا حیوان های خانگی ممکن است مبتلا به انواع بیماری ها شوند. عفونت کردن گوش، چشم و اعضای دیگر سگ ممکن است از این بیماری ها باشد. در بعضی از مواقع لازم است به منظور درمان بیماری عفونی سگ آن را پیش دامپزشک با سابقه ببرید و نگرانی هایی از این بابت شما را درگیر می کند. کلینیک ما با داشتن دامپزشکانی ماهر به درمان بیماری عفونی سگ شما بصورت تضمینی می پردازد. همچنین کلینیک ما واکسیناسیون سگ های خانگی را نیز انجام می دهد.

واکسیناسیون سگ های خانگی یکی از راه های پیشگیری و درمان بیماری عفونی سگ می باشد. بعضی از این عفونت ها مانند عفونت ها قارچی، ممکن است بعد یک مدت خود به خود خوب شوند. اما ما پیشنهاد می کنیم برای درمان بیماری عفونی سگ حتی در مواردی که خود به خود بهبود می یابند نیز به کلینیک ما مراجعه کنید و نسبت به درمان بیماری عفونی سگ اقدام نمایید. زیرا طبق گفته دامپزشکان با سابقه ما، بعضی از بیماری های عفونی مثل قارچ ممکن است از سگ به انسان انتقال یابد و سلامتی شما را تهدید کند. لذا اگر با علائمی چون تب، کاهش اشتها یا از دست دادن اشتها، ضعف و بیحالی، سرفه، اسهال سگ و استفراغ و ترشحات چشم و بینی سگ خود مواجه شدید، فورا به کلینیک مراجعه نموده و نسبت به درمان بیماری عفونی سگ تان اقدام نمایید.

اما ممکن است در بعضی از مواقع سگ تان در زمان هایی که امکان بردن به کلینیک نباشد بیمار شود. شما می توانید با تماس با ما در هر زمان و مکانی از حیوان خانگی خود مراقبت کرده و از درمان بیماری عفونی سگ غافل نشوید. در برخی از بیماری ها امکان درمان بیماری عفونی سگ وجود ندارد وشاید درمان موقتی باشد. لذا برای اینکه در برابر اینگونه عفونت ها  از سگ خود مراقبت کنید، بایستی واکسن این بیماری را در ابتدا تزریق کنید. مرکز ما با داشتن بهترین واکسن ها و همچنین تزریق واکسن را با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی انجام می دهد. اما در این میان تشخیص برخی از بیماری های عفونی بسیار طاقت فرسا و طولانی است. اما دامپزشکان متخصص ما در زمینه درمان بیماری عفونی سگ می تواند سلامتی را به سگ شما باز گرداند. لذا شما برای درمان بیماری عفونی سگ در کلینیک ما نیازی به صرف هزینه های زیاد ندارید. زیرا درمان بیماری عفونی سگ در کلینیک ما با هزینه های به صرفه و مناسب انجام می شود.