درمان حیوانات خانگی
درمان حیوانات خانگی
ژانویه 29, 2023
غذای پانسیون سگ مهد
غذای پانسیون سگ مهد
ژانویه 29, 2023
نمایش همه

درمان سگ

درمان سگ

کلینیک دامپزشکی ما با تجربه چندین ساله دامپزشکان خود در زمینه درمان مشکلات مربوط به سگ ها آماده خدمت به شما است. کلینیک حیوانات خانگی ما یک کلینیک دامپزشکی مورد اعتماد است و ما با سطح مراقبتی که در درمان سگ ها ارائه می ‌دهیم و اعتمادی که برای سرپرستان ایجاد می‌ کنیم، تلاش می ‌کنیم رضایت شما را در این زمینه جلب کنیم.

هنگامی که از کلینیک دامپزشکی ما بازدید می کنید، ما با سگ خانگی شما همانطور رفتار می کنیم که با یکی از اعضای خانواده خود رفتار می کنیم و بهترین مراقبت ها، درمان ها و خدمات دامپزشکی را برای درمان پزشکی سگ ها ارائه می دهیم. کارکنان ما شامل دامپزشکان باتجربه هستند که به شما کمک می کنند تا نوبت ملاقات های شما را بدون نگرانی هماهنگ کنند و سگ خانگی شما را سالم، شاد و بهترین زندگی خود را داشته باشند. برای رزرو وقت درمان بیماری سگ ها در کلینیک با ما تماس بگیرید.

دامپزشکان اختصاصی و حرفه ای با درمان پزشکی سگ ها رضایت شما را جلب می کنند و کلینیک دامپزشکی ما طیف کاملی از خدمات دامپزشکی را برای حیوانات در تمام سنین ارائه می دهد. تیم دامپزشکان ما در کلینیک بالاترین کیفیت مراقبت و پیشرفته ترین درمان پزشکی سگ ها را ارائه می دهند و ما مشتریان خود را در مورد تمام گزینه های درمانی موجود برای بهترین درمان و مراقبت از حیوان خانگی خود مطلع می کنیم. تیم دامپزشکی ما به سرپرستی یک دامپزشک متخصص و با همراهی دامپزشکان حرفه ای با آخرین پیشرفت‌های دامپزشکی فعالیت می کند و متخصصان ما در هر بازدید از کلینیک دامپزشکی برای درمان پزشکی سگ ها با مهربانی رفتار می کنند.

به عنوان یک کلینیک دامپزشکی کاملاً مجهز در شهر، کلینیک دامپزشکی ما درمان پزشکی سگ ها و حتی موارد عادی و اورژانسی دامپزشکی را در ساعات کاری معمولی ما می پذیرد. ما به انواع مسائل پزشکی، جراحی و دندانپزشکی آگاه هستیم و با تمام شرایط حیوان، آزمایشات و روش های درمانی آشنا هستیم که درمان پزشکی سگ ها به شکل تخصصی با مراقبت های عمومی و اورژانسی ارائه شده در کلینیک ما ارائه می شود.

کلینیک دامپزشکی ما به خدمات دامپزشکی و درمان پزشکی سگ ها به شکل حرفه ای اختصاص دارد و به آسانی قابل دسترسی است تا تأثیر انتقال و جابه جایی را برای حیوان خانگی شما به حداقل برسد. ما در تلاش هستیم تا در دسترس بودن نوبت ملاقات خوب برای مراقبت از حیوانات خانگی شما را ارائه کنیم و با توجه به پشتیبانی اختصاصی تیم ما در درمان پزشکی سگ می توانید به این دیدار امیدوار باشید. زیرا در میان کلینیک‌های دامپزشکی شناخته شده ‌ایم که محیطی راحت، دوستانه و آرام برای حیوانات خانگی فراهم کرده ایم تا حیوانات خانگی و صاحبان بتوانند در بازدید از کلینیک ما در هنگام درمان پزشکی سگ آرامش داشته باشند.

کلینیک ما بهترین مراقبت های دامپزشکی و همچنین درمان پزشکی سگ ها و پیشگیری مداوم را فراهم می کند و در هر بازدید از دامپزشک سگ و گربه، ما منابع آموزشی زیادی در مورد نگرانی های رایج سرپرستان، نکات رفتاری حیوانات خانگی، اطلاعات مراقبت، توصیه هایی برای بازدید از دامپزشک و موارد دیگر ارائه می دهیم.

تیم دامپزشکان ما علاوه بر درمان پزشکی سگ ها، اطلاعات مهمی را به اشتراک می گذارد تا به شما کمک کند حیوان خانگی خود را سالم و شاد نگه دارید و اگر سوال یا نگرانی در مورد حیوان خانگی خود دارید، لطفا با ما تماس بگیرید و ما با خوشحالی این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهیم تا به حفظ سلامت حیوانات خانگی شما در فاصله زمانی بین بازدید از کلینیک دامپزشکی کمک کنیم.

کلینیک ما دارای دامپزشکان با تجربه و امکانات پیشرفته برای ارائه طیف گسترده ای از جراحی دامپزشکی نیز است. اگر در مورد سلامت و تندرستی و درمان پزشکی سگ خود نگرانی دارید، برای تعیین وقت با ما تماس بگیرید. دامپزشکان ما بهترین گزینه ها را برای سگ خانگی شما، از جمله روش های جراحی دامپزشکی در صورت نیاز، تشریح خواهند کرد.

زیرا گاهی اوقات، جراحی حیوان ضروری است و جراحی دامپزشکی ممکن است به دلایل مختلفی مورد نیاز باشد و روش‌های رایج جراحی در درمان پزشکی سگ ها، شامل جراحی آب مروارید برای سگ‌ها، جراحی زانو برای سگ‌ها و غیره است. در حالی که جراحی دامپزشکی می تواند به نظر ترسناک باشد ، از بسیاری از روش های جراحی دامپزشکی مبتنی بر اورژانس بهتر است و مهم است که اجازه ندهید ترس شما از مرگ حیوان خانگی شما یا نگرانی در مورد بیهوشی یا زمان بهبودی مانع از دریافت کمک برای نجات سگ خانگی شما شود.

همچنین درمان نشدن، بسیاری از مشکلات پزشکی سگ ها که نیاز به جراحی دامپزشکی دارند، می توانند به سرعت کشنده باشند، یا منجر به درد و رنج شدید و طولانی مدت شوند که البته گاهی اوقات مشخص نیست که سگ خانگی شما برای درمان به جراحی دامپزشکی نیاز دارد یا خیر؟ همه صدمات بلافاصله آشکار نمی شوند، زیرا سگ ها به طور غریزی درد خود را پنهان می کنند. به همین دلیل مهم است که سگ خانگی خود را به محض وقوع آسیب یا رویداد، بدون توجه به اینکه آیا علائمی در سگ خانگی خود مشاهده می کنید یا نه، برای دامپزشک معاینه به کلینیک بیاورید.

خدمات جراحی دامپزشکی ارائه شده در کلینیک برای درمان پزشکی سگ ها بسیار متنوع است و تیم ما در جراحی های دامپزشکی حیوانات خانگی با تجربه است. اگر روش جراحی دامپزشکی را در این لیست نمی بینید، با ما تماس بگیرید تا با دامپزشک صحبت کنید. این روش ها در درمان پزشکی سگ ها شامل ترمیم صلیبی، اکتشافی/لاپاراتومی و/یا بیوپسی از استخوان ها، اندام ها و بافت ها، ترمیم دستگاه روده، اسپلنکتومی، اورترتوستومی پرینه (باز شدن دائمی ادرار)،.

سیستوتومی (جراحی سنگ مثانه یا سرطان مثانه)، قطع انگشت یا اندام گربه یا سگ، جراحی انبوه (سرطان)، انحلال چشم، ترمیم چشم گیلاسی، ترمیم آنتروپیون و اکتروپیون (پلک)، ترمیم فتق ناف و اینگوینال، ترمیم آبسه یا پارگی، ترمیم آبسه غده مقعد، ولووپلاستی، بیوپسی استخوان، جمع آوری مایع مغزی (نخاعی) و ترمیم هماتوم گوش (جراحی گوش) است. البته برخی از روش‌های جراحی درمان پزشکی سگ ها مانند باز کردن سر، بریدن گوش، دم کردن، پوست زدایی و برداشتن پنجه شبنم دیگر در کشور مجاز نیستند.

کلینیک دامپزشکی ما مجهز به قابلیت‌ها و خدمات فناوری پیشرفته با هدف تشخیص و درمان پزشکی سگ ها به طور زودهنگام برای بیماری های مختلف است و امکانات و خدمات ما برای کمک به مراقبت های پیشگیرانه معمول برای سگ های خانگی جوان و سالم و همچنین درمان با افزایش سن حیوان خانگی شما طراحی شده است. مراقبت عالی از سگ خانگی یک تلاش تیمی است و ما مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با مشتریان خود هستیم تا از مشکلات قبل از وقوع آنها جلوگیری کنیم و گزینه های مؤثر و دلسوزانه ای برای درمان ارائه دهیم. ما با ارائه درمان پزشکی سگ ها سخت تلاش می کنیم تا اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز برای کمک به نیازهای حیوان خانگی خود را در اختیار شما قرار دهیم.

در کلینیک دامپزشکی ما به ایجاد روابط قوی با مشتریان خود و کمک پزشکی با کیفیت بالا متعهد هستیم و به راه درمان پزشکی سگ ها و آموزش عالی به مشتریان اعتقاد داریم. ما در تلاش هستیم تا بهترین درمان پزشکی سگ را متناسب با هر موقعیتی ارائه دهیم و این وظیفه ما است که به مشتریان خود مشاوره دهیم و بهترین اطلاعات ممکن را در اختیار آنها قرار دهیم تا به آنها در تصمیم گیری در مورد مراقبت از سگ های خانگی کمک کنیم. همچنین این مسئولیت ماست که بدانیم انتخاب این مراقبت و درمان پزشکی سگ در نهایت تصمیم مشتری است و درک اینکه هر موقعیتی منحصر به فرد است و ممکن است محدودیت هایی وجود داشته باشد که فراتر از درک ما باشد.