قیمت واکسن سگ
قیمت واکسن سگ
نوامبر 27, 2020
خرید گربه خانگی
خرید گربه خانگی
نوامبر 27, 2020
نمایش همه
خرید سگ هاسکی

خرید سگ هاسکی

خرید سگ هاسکی

خرید سگ هاسکی و شناخت شخصیت آن

با توجه به استاندارد Akc سگ هاسکی ویژگی های یک سگ نگهبان را دارا نیست. حالتی دوستانه با اطرافیان و سایر سگها دارد . ظاهر عجیب و غریب ، مانند گرگ باعث می‌شود که هاسکی برای بسیاری از مردم جذاب باشد و حتی خلق و خوی آنها ، عشق به سگهای دیگر و بی تفاوتی نسبت به غریبه ها ، آنها را سگ‌های ایده‌آلی می‌سازد. یک سگ هاسکی بالغ می تواند با نیروی یک توله سگ بازی کند. آنها ممکن است به عنوان یک همدم خانوادگی خوب برای صاحب خود به نظر برسد آنها نیاز به آموزش گسترده و تمرین برای حفظ رفتار خوب دارند و تنها کسانی که زمان و انرژی لازم برای متعهد بودن به هاسکی را دارند باید برای خرید سگ هاسکی اقدام کنند . این سگ ها قابل اعتماد و ارزش تلاش دارند .

خرید سگ هاسکی و ضرورتهای تحرک آن

سگ هاسکی برای حفظ سلامتی و شادابی است نیاز به فعالیت های شدید دارد. آنها به عنوان سگ های سورتمه توسعه پیدا کردند و این بدان معنی است که آنها پر انرژی و با استقامت هستند و نیازمنده یک زندگی فعال می‌باشند . این نژاد از پیاده روی های طولانی لذت برده و می توانند ساعتها در حیاط بازی کنند. خرید سگ هاسکی متوسط بسیار مناسب برای نگهداری در آپارتمان می باشد .

خرید سگ هاسکی و آموزش و پرورش آن

صاحبان هاسکی ادعا می کنند که این سگ توانایی‌های بالایی در کلاسهای اطاعت و فرمانبرداری دارد. آموزش این سگ برای کسانی که برای بار اول قصد نگهداری از یک سگ را دارند کمی مشکل است که با کمی تمرین و حوصله ممکن می شود. هاسکی ها برای رعایت مرزها و اجرای قوانین شما نیازمند رهبری و حاکمیت قاطع و صد در صدی شما دارند.

خرید سگ هاسکی و صفات رفتاری

هنگام قبول کردن یک هاسکی بسیار مهم است که در مورد پرورش دهنده آن تحقیقات لازم را انجام دهید و از آنها اطلاعات لازم را دریافت کنید . نژاد سگ هاسکی نباید تهاجمی یا بیش از حد خجالتی و ترسو باشد. هاسکی ها هنرمندان افسانه ای فرار هستند و بنابراین همیشه در مورد محل نگهداری آنها از لحاظ امنیت حفاظ و در ورودی اطمینان حاصل کنید و هیچگاه آنها را در محیط های باز تنها نگذارید. سگ هاسکی سیبرین و توله سگ هاسکی یکی از پر طرفدارترین سگهای دنیا میباشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت خرید سگ هاسکی و قیمت خرید سگ هاسکی چشم آبی و جهت خرید سگ هاسکی ارزان و مناسب با ما تماس بگیرید.

خرید سگ هاسکی سفید چشم آبی

سگ هاسکی سفید چشم آبی بسیار منحصربفرد و زیبا است. در زیبایی سگ هاسکی سفید همین بس که تصاویر مربوط به پروفایل بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی، عکس هایی از این سگ است. بر خلاف باور عموم، رنگ چشم در میزان اصالت سگ هاسکی تاثیری نداشته و تفاوت قیمت خرید سگ هاسکی سفید چشم آبی صرفا به خاطر زیبایی و جذابیت بیشتر این سگ است. در صورت نگهداری این سگ ها از مراقبت های بهداشتی هفتگی غافل نشوید و به دلیل پرپشت بودن موها برس روزانه و حمام زیاد را برای آنها انجام دهید. طول عمر سگ هاسکی سفید حدود 14 سال خواهد بود. این سگ قابلیت زایمان 4 تا 8 توله را خواهد داشت.

اگر قصد خرید سگ هاسکی را دارید ، به این معنا می باشد که روند زندگی خود شما نیز باید تغییر داده شود. چون نژاد سگ هاسکی سگی است که برای سلامتی و شاداب بودنش احتیاج به یک سری فعالیت های روزانه دارد. شما می توانید ساعت ها در حیاط یا فضای باز با سگ نژاد هاسکی بازی کنید بدون اینکه خسته شوید. می تواند یک همراه خوب باشد . هاسکی سگ شاد و پرانرژی هست و شما نیز باید به همان میزان پرانرژی باشید . سگ های هاسکی به شدت اجتماعی هستند. در عین حال که سگ خانواده است و خیلی به صاحب خود وفادار است، با غریبه ها و حتی سگ های دیگر هم ارتباط خوبی دارد. این سگ نباید خیلی تنها بماند.