آرایش گربه
آرایش گربه
فوریه 8, 2021
پانسیون سگ ویژه ولنتاین
پانسیون سگ ویژه ولنتاین
فوریه 13, 2021
نمایش همه
آرایشگاه سگ منطقه 1

آرایشگاه سگ منطقه 1

آرایشگاه سگ منطقه 1

مراقبت از موها، آرایش و اصلاح موی سگ از جمله مواردی نظافتی هستن که برای سلامتی سگ شما باید بهش توجه زیادی بکنید. خیلی از صاحبان سگ ترجیح میدهند برای این کارها به کلینیک یا آرایشگاه سگ منطقه 1 مخصوص سگ‌ها مراجعه کنند؛ این کار مزایا و معایب خاص خودش رو دارد، مزیت اصلی‌ آرایشگاه سگ در منطقه یک این هست که کار آرایش و اصلاح موی سگ توسط آدمای حرفه‌ای و باتجربه و به روش درست و اصولی انجام می‌شود و معمولا شستشو و آرایش و اصلاح موی سگ در آرایشگاه سگ منطقه 1 در یک جلسه با هم انجام می‌شود .

در آرایشگاه سگ میدان هروی واقع در منطقه یک برای کوتاه کردن موها وسایل مخصوصی وجود دارد که از آن جمله می توان به انواع قیچی های آرایشی اشاره کرد. برخی از این قیچی های آرایشگاه سگ در منطقه 1 با قیچی های آرایشی انسان تفاوت زیادی نداشته و از همان جنس است.

در آرایشگاه سگ در هروی و منطقه یک برخی از سگ ها هنگام کوتاه کردن موها بی قراری می کنند و مانع از انجام کار می شوند در آرایشگاه سگ واقع در منطقه یک می توان از داروی آرام بخش استفاده کرد تا حیوان را مقید و آرام کرد . استفاده از این دارو الزاما باید زیر نظر دکتر دامپزشک انجام گیرد.