واکسیناسیون سگ‌ واکسن چندگانه و هاری
پانسیون سگ در تهران
آوریل 26, 2021
خرید سگ پامرانین

در هنگام خرید سگ پامرانین باید توجه داشته باشید که سگ های پامرانین بسیار هوشمند، بازیگوش، و دوستانه، کنجکاو، نگهبان خوب و مشتاق به لذت بردن، ملایم و حساس هستند . این سگ ها یک همراه دوست داشتنی و مضطرب هستند، اما او می تواند مستقل و سخت باشد.او علاوه بر پر جنب و جوش و وفادار نیز است.

ما می دانیم که در هنگام خرید سگ پامرانین چون شما در مورد سگ خود بسیار مراقب هستید، می خواهید مراقبت خوبی از او داشته باشید. به همین دلیل است که باید درباره سلامتی و بهداشت این سگ ها اطلاعات داشته باشید .

در هنگام خرید سگ پامرانین باید به بیماری ها و شرایط بهداشتی ژنتیکی توجه کنید ، به این معنی که آنها مربوط به نژاد حیوان خانگی شما هستند. یک توافق کلی در میان محققان ژنتیک سگ و متخصصان دامپزشکی وجود دارد که شرایطی که ما در اینجا توضیح داده ایم، میزان قابل توجهی از بروز و یا تاثیر در این نژاد وجود دارد. این بدان معنا نیست که سگ شما این مشکلات را داشته باشد؛ این بدان معنی است که او بیشتر در معرض خطر از سگ های دیگر است. این اطلاعات به شما کمک می کند که در هنگام خرید سگ پامرانین برای نیازهای پزشکی منحصر به فرد حیوان خانگی خود برنامه ریزی کنید. در

بیماری دندانپزشکی شایع ترین مشکل مزمن در حیوانات خانگی است که بر 80٪ از تمام سگ ها تاثیر می گذارد. در هنگام خرید سگ پامرانین باید به دندان های آن توجه بیشتری داشته باشید . باید دندان های سگ خود را به طور مرتب تمیز کنید .

بیماری های شایع سگ های پامرانین

عفونت ها

در هنگام خرید سگ پامرانین توجه داشته باشید تا واکسیناسیون سگ به موقع انجام شود . بسیاری از عفونت ها از طریق واکسیناسیون قابل پیشگیری هستند .

چاقی

در هنگام خرید سگ پامرانین باید به تغذیه او اهمیت ویژه ای دهید زیرا چاق شدن سگ شما ممکن است باعث ایجاد یا بدتر شدن مشکلات مفصلی ، اختلالات متابولیکی و گوارشی ، کمر درد و بیماری های قلبی شود. ، با او بازی کنید یا شاید او را به پیاده روی ببرید. او احساس بهتری خواهد داشت ، و شما نیز احساس خوبی خواهید داشت!

یکی از بهترین کارهایی که در هنگام خرید سگ پامرانین باید انجام دهید این است که او را عقیم کنید . در ماده ها ، این بدان معنی است که ما تخمدان ها و معمولاً رحم را با جراحی خارج می کنیم و در نرها به این معنی است که بیضه ها را با جراحی خارج می کنیم. آزمایش خون معمول قبل از جراحی همچنین به ما کمک می کند تا مشکلات رایج و خطر بیهوشی یا جراحی را کاهش دهد ،

در هنگام خرید سگ پامرانین باید به این بیماری ها توجه کنید. اگر سگ به طور ناگهانی قادر به پریدن یا بالا رفتن از پله ها نباشد ، اگر بدون دلیل گریه می کند ، یا اگر هنگام تحویل گرفتن او سعی کند سر خود را برگرداند یا پایین بیاورد ، ممکن است درد شدیدی داشته باشد ، و باید فورا با دامپزشکی تماس بگیرید !

سنگ های مثانه

اگر سگ پامرانین که قرار است بخرید به یک بیماری ارثی به نام هایپراوریکوسوریا یا مبتلا باشد ، ادرار وی بیش از حد طبیعی اسید اوریک خواهد داشت. اسید اوریک مانند کود برای تولید مثانه و سنگ کلیه عمل می کند. آزمایش DNA برای آزمایش جهش ژنتیکی خاص مرتبط با این بیماری در دسترس است. با این حال ، به محض وجود سنگ ، آنها باید با جراحی برداشته شوند. با آزمایش زودهنگام ، می توانیم تشخیص دهیم که HU برای حیوان خانگی شما خطر سلامتی است یا خیر – در صورت وجود ، ما برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ، رژیم غذایی مناسب را پیشنهاد می کنیم.

GME یک بیماری التهابی حاد و پیشرونده است که بر سیستم عصبی مرکزی تأثیر می گذارد. این می تواند باعث آسیب شدید و اغلب غیر قابل برگشت به مغز شود. سگهای نژاد کوچک میانسال مانند نسبت به نژادهای دیگر حساس ترند. علت GME ناشناخته است ، اما سه سندرم مشخص GME شناخته شده است. علائم ممکن است حاد باشد و به سرعت منجر به مرگ شود. ممکن است طی چند ماه به صورت مزمن پیشرفت کنند. یا گاهی فقط چشمها تحت تأثیر قرار می گیرند. درمان شامل کورتیکواستروئیدها است ، اما پاسخ به درمان متغیر است و پیش آگهی به طور کلی ضعیف است.