قیمت گربه آپارتمانی
قیمت گربه آپارتمانی
ژانویه 26, 2021
خرید توله سگ ارزان
خرید توله سگ ارزان
ژانویه 26, 2021
نمایش همه
قیمت سگ آپارتمانی

قیمت سگ آپارتمانی

قیمت سگ آپارتمانی

مهم ترین عامل در قیمت سگ آپارتمانی

نژاد سگ اصلی ترین عامل در قیمت سگ آپارتمانی میباشد.اگر سگ با اصالت باشد و از پدر و مادر اصیل زاده باشد بنابراین قیمت سگ آپارتمانی نسبت به سگ های که نژاد میکس و یا چند نژاده هستند بالاتر است .

قیمت سگ آپارتمانی به دلیل سازگاری با محیط داخل آپارتمان نسب به سگ هایی که در شرایط محیطی بیرون زندگی میکنند بیشتر است . اندازه سگ آپارتمانی عروسکی به علت دستکاری ژنتیک توسط مهندسین ژنتیک تا این حد کوچک مانده است، همین امر در قیمت سگ آپارتمانی عروسکی بسیار مهم و موثر است.سگ های عروسکی به علت اندازه کوچکشان، بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند و به راحتی می توان این سگ ها را حمل کرد. به سبب این دلایل این سگ ها قادرند در آپارتمان ها زندگی کنند، پس یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت سگ آپارتمانی عروسکی همین آپارتمانی بودن این سگ هاست.

نگهداری و قیمت سگ آپارتمانی ژرمن شپرد

در برخی از سگ های ژرمن شپرد مشکلات لگن و آرنج مشاهده شده است. بنابراین قبل خرید وقیمت سگ آپارتمانی ژرمن شپرد از سلامت والدین نسبت به این بیماری اطمینان حاصل کنید . بیماریهای خونی ، مشکلات هضم غذا ، صرع ، اگزما و کوتاه ماندن اندام نیز در این حیوانات دیده شده است .

تاثیرگواهی سلامت در قیمت سگ آپارتمانی

سلامت سگ ازعوامل موثر در قیمت سگ آپارتمانی میباشد. خرید و فروش سگ که واکسینه شده باشد یا عقیم شده باشد و دچار بیماری نشده باشد به نسبت قیمت بیشتری نسبت به سگی است که موارد فوق را نداشته باشد.

قیمت سگ آپارتمانی

قیمت سگ آپارتمانی فانتزی
قیمت سگ آپارتمانی عروسکی
قیمت سگ آپارتمانی ژرمن
قیمت سگ آپارتمانی ارزان
قیمت سگ آپارتمانی پت
قیمت توله سگ آپارتمانی ارزان
قیمت سگ آپارتمانی مینیاتوری
قیمت سگ آپارتمانی پامرانین