خرید سگ پودل در تهران
خرید سگ پودل در تهران
ژوئن 30, 2021
من و آقای سمندر شاعر و دکلمه خوان واسونک های شیرازی
من و آقای سمندر شاعر و دکلمه خوان واسونک های شیرازی
ژوئن 30, 2021
نمایش همه
خرید سگ فینیش لفند

خرید سگ فینیش لفند

خرید سگ فینیش لفند

خرید سگ فینیش لفند دارای سابقه طولانی در جهان است با وجود اینکه این نژاد در خارج از منطقه بومی خود اسکاندیناوی شناخته شده نیست. حتی جالب تر اینکه این نژاد در زیرخانواده خود قرار دارد ، از 3،000 تا 482 سال پیش در یک منطقه جدا شده از جهان رشد کرده است. خرید سگ فینیش لفند که از خط باستانی شمال اشپیتز سرچشمه می گیرد قیمت بسیار مناسبی دارد . در دوره ای از تاریخ خود ، این نژاد به طور انتخابی با گرگ ماده در منطقه معروف به لاپلند از نژاد تلاقی می یابد. خرید سگ فینیش لفند که نام خود را از منطقه ای که برای اولین بار در آن توسعه یافته به دست می آورد و در سراسر فنلاند ، سوئد و نروژ به عنوان یک سگ گله برتر و همراه دوست داشتنی شناخته شده است در منطقه هروی و پاسداران به فروش می رسد .

خرید سگ فینیش لفند که سگی است با اندازه متوسط ​​و دارای یک موی ضخیم است و اکثر پوشش آنها یک رنگ است. اما بسیار نرم است و باعث می شود موی بیرونی آن کاملا صاف باشد. برای خرید سگ فینیش لفند باید موارد زیر را بررسی کنید . سر سگ فینیش لفند به اندازه ای که پهن است ، قدرت را تحمل می کند اما با چشمانی نرم و مهربان قدرت را تحویل می دهد. گوش ها فاصله زیادی دارند ، کوچک تا متوسط ​​و مثلث هستند. چشم ها تیره رنگ و بیضی شکل هستند. پوزه لاپند فنلاندی گسترده و مستقیم و کمی کوتاهتر از طول سر است. فک با نیش قیچی و لب های محکم است.

شرایط نگهداری برای خرید سگ فینیش لفند

قبل از خرید سگ فینیش لفند باید بدانید که به دلیل موی ضخیم نیاز به شانه زدن هفتگی دارد. شانه زدن برای پشت گوش ، زیر بغل و ناحیه کشاله ران برای جلوگیری از جوش زدن بسیار مهم است. خوشبختانه ، خرید سگ فینیش لفند بو ندارد و شما فقط باید آن را استحمام و شامپو کنید . خرید سگ فینیش لفند به ورزش روزانه نیاز دارد.برای خرید سگ فینیش لفند باید حیاط مناسبی برای تفریح این سگ داشته باشید . حیاط های کوچک که امکان گشت و گذار را ندارند ، ایده آل نیستند ، بنابراین اگر در آپارتمان زندگی میکنید خرید سگ فینیش لفند ایده آل نیست. برای خرید سگ فینیش لفند باید این را بدانید به عنوان یک صاحب سگ ، باید مراقب علائم آلرژی یا حساسیت در سگ خود باشید. مقدار غذا به سطح فعالیت سگ ، سن و متابولیسم بستگی دارد. برای تهیه یک برنامه تغذیه ای متناسب قبل از خرید سگ فینیش لفند خود باید با دامپزشک خود مشورت کنید.