فروش سگ نگهبان
فروش سگ نگهبان
جولای 9, 2020
خرید گربه آپارتمانی
خرید گربه آپارتمانی
جولای 9, 2020
نمایش همه
فروش خرگوش مینی لوپ

فروش خرگوش مینی لوپ

فروش خرگوش مینی لوپ

فروش خرگوش مینی لوپ : خرگوش‌های این نژاد بسیار سرزنده و بازیگوش است و بخاطر هوش بالایی که دارند بسیار آموزش‌پذیر هستند. با اینکه ترجیح می‌دهد در محیطی آرام زندگی کند اما با دیگر حیوانات و کودکان نیز به‌خوبی کنار می‌آید. مینی لوپ‌ها بسیار رام هستند،

پس از ورود به منزل جدید خیلی زود اجتماعی شده و با شما ارتباط برقرار می‌کنند. بااینکه می‌توانند خودشان را سرگرم کنند اما نیاز به فعالیت و بازی روزانه دارند تا انرژی خود را تخلیه کنند. آنها عاشق بازی کردن با اسباب‌بازی گربه‌ها هستند، مخصوصاً آنهایی که زنگوله دارند .

اگر برای داشتن یه حیوان خانگی به دنبال فروش خرگوش مینی لوپ هستید می توانید به مطب دامپزشکی دکتر امین مراجعه کنید. خرگوش یکی از انواع حیوان خانگی است که بین افراد زیادی محبوبیت دارد. افراد زیادی که به دنبال یک حیوان خانگی آرام و بی دردسر هستند فروش خرگوش مینی لوپ را انتخاب می کنند

برای فروش خرگوش مینی لوپ کافی است تا با ما تماس بگیرید تا بهترین قیمت را به همراه یک حیوان اصیل به همراه مدارک را به شما عرضه کنیم.

قیمت خرید و فروش خرگوش مینی لوپ

اگر می خواهید از نرخ فروش خرگوش مینی لوپ مطلع شوید آرشا پت شاپ بهترین انتخاب برای شماست. کافی است تا با ما تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمئن کمک می کنند.