بیماری پاروا سگ
بیماری پاروا سگ
دسامبر 3, 2021
درمان عفونت قارچی گربه
درمان عفونت قارچی گربه
دسامبر 3, 2021
نمایش همه
درمان بیماری ویروس سگ

درمان بیماری ویروس سگ

درمان بیماری ویروس سگ

سگ ها از محبوب ترین و خوش برخورد ترین حیوانات خانگی هستند که امروزه توانسته اند بسیاری از انسان ها را از لاک و خانه تنهایی خود بیرون آورده و برای داشتن زندگی سالم روانی به آنها کمک کنند. سگ ها نیز مانند انسان ها بیماری های خاصی دارند و این بیماری های ویروسی می تواند زندگی آنان را به خطر بیندازد. بیماری های ویروسی سگ ها علاوه بر در خطر قرار دادن سلامتی خودشان می تواند سلامتی صاحبش را نیز به خطر انداخته و هر دو را دچار بیماری نماید. از این رو برای درمان بیماری ویروس سگ حتماً بایستی به کلینیک های دامپزشکی مراجعه کرده درمان‌های لازم را انجام دهید. سگ ها بیماری های مختلفی دارند که یکی از شایع ترین آنها ویروس سگی می باشد. ویروس سگی که نام علمی آن نیز بیماری ویروسی پاروا است بسیار خطرناک بوده و اگر درمان آن به موقع انجام نشود می‌تواند سلامتی و جان سگ تان را به خطر بیاندازد.

بیماری ویروس سگی دارای علائمی چون اسهال های خونی و بی حالی در سگ ها است که مربوط به مشکلات گوارشی است، که این ویروس در سگ به وجود می آورد و باید این این بیماری نیز درمان گردد. درمان این بیماری توسط داروهای خاصی و آنتی بیوتیک های مناسبی که برای حیوانات خانگی از جمله سگ ها در نظر گرفته شده است انجام می شود و نباید به صورت خودسر به درمان بیماری حیوانات خانگی پرداخت. بر اساس نوع ویروس و همچنین میزان حاد بودن بیماری درمان آن نیز بر آن اساس بوده و توسط پزشک تشخیص داده می شود. بهترین راه برای جلوگیری از بیماری و عدم نیاز به درمان، انجام واکسیناسیون های به موقع در سگ ها به خصوص در زمان تولگی است که می‌تواند جان سگ را در بزرگسالی حفظ نماید. بیماری سگی در زمان تولگی سگ ها بسیار خطرناک بوده و می تواند حتی کشنده نیز باشد.

کلینیک دامپزشکی دکتر امین چندین سال است که به درمان و تشخیص بیماری حیوانات خانگی از جمله سگ ها می پردازد. در کلینیک دامپزشکی دکتر امین درمان بیماری سگ ها، درمان بیماری گربه ها، درمان بیماری پرندگان خانگی و درمان بیماری تمامی حیوانات خانگی صورت می گیرد و شما می توانید با مراجعه به کلینیک دامپزشکی دکتر امین سلامتی حیوان خانگی خود را تضمین نمایید. بیماری های زیادی در حیوانات خانگی از جمله سگ ها وجود دارند که برای تشخیص آنها بایستی به یک دکتر متخصص بیماری های سگ مراجعه نمایید که این خدمت را کلینیک دامپزشکی دکتر امین در خدمت شما عزیزان ارائه می دهد. می توانید جهت اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.