فروش سگ در خوزستان
فروش سگ در خوزستان
می 26, 2021
خرید و فروش سگ در کرمان
خرید و فروش سگ در کرمان
می 26, 2021
نمایش همه
فروش سگ در بندرعباس

فروش سگ در بندرعباس

فروش سگ در بندرعباس

قبل از تولد توله سگ حداقل هشت هفته و ترجیحاً نزدیک به 12 هفته از فروش سگ در بندرعباس خودداری کنید. قبل از اینکه از نظر آزمایشات اولیه آزمایشات لازم انجام شود ، به هیچ توله ای اجازه ندهید خانه شما را ترک کند.قبل از فروش سگ در بندرعباس سلامتی و حداقل اولین مجموعه واکسیناسیون خود را انجام دهید.

سوابق بهداشتی توله سگ را که شامل اطلاعات تماس دامپزشک ، اطلاعات کرم زنی ، توزیع هایی که توله سگ دریافت کرده است ، تاریخ تزریق و زمان عکسبرداری را در هنگام فروش سگ در بندرعباس به خریدار ارائه دهید. دامپزشک همچنین باید وضعیت سگ را با دقت بررسی کند و شرایط توله سگ باید قبل از اتمام فروش سگ در بندر عباس به طور کامل برای خریدار اعلام شود. در هنگام فروش سگ در بندر عباس در صورت تشخیص بیماری توله سگ ، مایل باشید که توله سگ را پس بگیرید و پول خریدار را پس دهید. پرورش دهندگان برتر اغلب در برابر شرایط ژنتیکی مانند دیسپلازی مفصل ران ، آتروفی پیشرونده شبکیه و سایر شرایط خاص نژاد ، یک تضمین سلامت مادام العمر اضافی ارائه می دهند.

در هنگام فروش سگ در بندرعباس کلیه ضمانت نامه ها باید به طور واضح نوشته شده باشد ، هم توسط تولید کننده و هم توسط خریدار امضا شده و هر یک از طرفین باید یک نسخه تاریخ مندرج از قرارداد را حفظ کنند. نژادهای محبوب افزایش شدید را در قیمت ها مشاهده کرده اند و فروش سگ در بندرعباس اغلب در بازارهای آنلاین مطرح ، با قیمت بیشتر به فروش می رسند. علاقه به خرید و فروش سگ در بندرعباس در این اواخر بسیار افزایش یافت ، زیرا تقاضای زیاد بسیاری از فروشندگان را وادار به افزایش قیمت کرد.