مهد کودک سگ در شمال تهران
مهد نگهداری سگ در شمال تهران
جولای 16, 2021
تعلیم و تربیت سگ در منزل
تعلیم و تربیت سگ در منزل
آگوست 28, 2021
نمایش همه
قیمت مهد کودک سگ

قیمت مهد کودک سگ

قیمت مهد کودک سگ

قیمت مهد سگ ساعتی 25 هزار تومان – روزانه 150 هزار تومان

ما میدانیم برای شما چیزی بهتر از این نیست که در کنار سگ خود باشید. اما تعطیلات و سفرهای کاری واقعیت زندگی است و شما همیشه نمی توانید حیوانات خانگی خود را به همراه داشته باشید .با بهترین قیمت مهد کودک سگ ، ما مسئولیت حیوانات خانگی خود را جدی می گیریم و مانند سگ خودمان از سگ شما مراقبت می کنیم .

سگ ها حیوانات فوق العاده اجتماعی و حساسی هستند ، و آنها سزاوار همان توجه ویژه ای هستند که ما هنگام غیبت شما به آنها می دهیم ! تیم متخصص حیوانات خانگی با مناسب ترین قیمت مهد کودک سگ به شما کمک می کنند توله سگ شما را در حالی که غایب هستید ، شاد ، سالم و ایمن نگه دارند و شما می توانید مطمئن باشید که آنها مقدار مناسب غذا و ورزش دریافت خواهند کرد . یکی دیگر از مزیت های اصلی این مرکز علاوه بر مناسب بودن قیمت مهد کودک سگ ، مراقبت های دامپزشکی است. اگر دوست پشمالوی شما بیمار یا زخمی شود ، ما مراقبت های لازم برای بهبودی را ارائه می دهیم.

قیمت مهد کودک سگ چقدر است؟ قیمت مهد سگ ساعتی 25 هزار تومان – روزانه 150 هزار تومان می باشد که ساعت کاری از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر می باشد و قیمت مهد کودک سگ بسته به خدمات انتهابی شما متفاوت است. ما همچنین برای اقامت طولانی 1 روزه یا بیشتر تخفیف ارائه می دهیم ، بنابراین اگر به دنبال مناسب ترین قیمت مهد کودک سگ هستید حتما با ما تماس بگیرید . قیمت مهد کودک سگ بسته به آنچه را که برای اقامت راحت نیاز دارد از جمله وعده های غذایی ممتاز ، زمان بازی در فضای باز متغیر می باشد .

اگر سگ شما از دارو استفاده می کند یا رژیم غذایی خاصی دارد ، ما می توانیم با مناسب ترین قیمت مهد کودک سگ از آنها نهایت مراقبت را داشته باشیم . اگر سگ من در طول اقامت خود بیمار شود چه اتفاقی می افتد؟ برای اینکه حیوان خانگی شما زیر نظر دامپزشک مخصوص نگهداری میشود اگر بیمار شود یا صدمه ای ببیند با مناسب ترین قیمت مهد کودک معاینه و درمان می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما و قیمت مهد کودک سگ با ما تماس بگیرید تا از خدمات ما بهره بگیرید .