خرید سگ پامرانین
خرید سگ پامرانین
آوریل 26, 2021
اصلاح موی سگ
اصلاح موی سگ
آوریل 26, 2021
نمایش همه
پانسیون سگ در تهران

پانسیون سگ در تهران

پانسیون سگ در تهران

وقتی به تعطیلات می روید ، می توانيد دوست پشمالوی خود را با نیز به تعطیلات مخصوص آنها بفرستید .به جای اینکه دوست چهارپای خود را در یک محوطه قفس نگهداری کنید – که می تواند برای سگ شما استرس زا باشد پانسیون سگ در تهران می تواند خیال شما را راحت کند . پانسیون سگ در تهران همانند منزل شما راحت و در عین حال برای سگ شما بسیار لذت بخش می باشد ، تخفیف پانسیون سگ در تهران به مناسبت های مختلف دایر می باشد .شما عزیزان می توانید مطمئن باشید که از سگ دوست داشتنی شما به خوبی مراقبت می شود .

پانسیون سگ تهران شبانه روزی

قطعا شما بهترین ها را برای سگ خود می خواهید ، اما گاهی اوقات مسافرت کاری یا تعطیلات شما را برای مدتی از سگ شما دور می کند. به همین دلیل پانسیون سگ در تهران در حالی که از شما دور است مراقبت عاشقانه از سگ شما ارائه می دهد که هم راحت و هم مقرون به صرفه است. ما می دانیم که شما انتخاب های زیادی از جمله نشستن حیوان خانگی دارید ، به پرسنل متخصص و باتجربه و مورد اعتماد ما اجازه دهید بهترین مراقبت های ممکن را در پانسیون سگ در تهران به سگ شما بدهند. ما یک محیط امن و سرگرم کننده را همراه با بازی فراهم می کنیم ، در عین حال به همه سگ ها اتاق اختصاصی خود را برای حفظ حریم خصوصی ، می دهیم . ما می دانیم که شما بهترین مراقب برای سگ خود هستید ، اما دوست داریم در زمان غیبت شما بهترین باشیم .

مزایای پانسیون سگ در تهران

مراقبت 24 ساعته توسط تیمی از عاشقان سگ حرفه ای دسترسی شبانه روزی به مراقبت های دامپزشکی در صورت لزوم . در پانسیون سگ در تهران ، دامپزشک و دوستداران حیوانات خانگی از سگهای شما مراقبت می کند ، سگ شما در محل اقامت تمیز و جادار خود راحت خواهد بود. کارکنان ما اطمینان خواهند داد که سگ شما وعده های غذایی روزانه ممتازی دریافت می کند همچنین ورزش و بازی روزانه در محوطه بازی نظر آنها را جلب می کند.

پانسیون سگ در تهران جادار و ایمن است و سگ شما با پتوها ، اسباب بازی ها و ملافه های خود به سرعت احساس راحتی می کند. از آنجا که ما معتقدیم همه صاحبان حیوانات خانگی وقتی که صاحبان آنها مجبور به رفتن به مکان های دور هستند مستحق دسترسی به مراقبت های حرفه ای و توصیه شده توسط دامپزشکان هستند ، همچنین ما بهترین تخفیفات پانسیون سگ در تهران را ارائه می دهیم.