بهترین زمان واکسیناسیون سگ
تربیت سگ برای دستشویی
آوریل 20, 2022
درمان بیماری سگ

داشتن یک حیوان خانگی مثل سگ می تواند بسیار لذت بخش باشد اما صاحبان این حیوانات دوست داشتنی باید بدانند که در برابر این حیوانات مسئول می باشند. سگ ها حبواناتی صبور می باشند که بسیاری از سختی ها را تحمل می کنند اما گاهی ممکن است که دچار بیماری شوند. اولین مرحله در درمان بیماری سگ این است که با انواع بیماری های شایع این موجودات مهربان آشنایی داشته باشید. وقتی شما با علائم و نشانه های این بیماری آشنا باشید به راحتی متوجه تغییر حالت حیوان خود شده و برای درمان بیماری سگ اقدامات لازم را انجام می دهید. در ادامه برخی بیماری های رایج سگ ها را برای شما ذکر خواهیم کرد تا با دیدن این نشانه فورا برای درمان بیماری سگ خود دست به کار شوید.

1. بودی بد دهان
  2. دفع ادرار بیش از حد
  3. هنگامی که سگ به سختی از پله ها بالا برود.
  4. حیوان دچار سرفه، عطسه و گرفنگی بینی شده باشد.
  5. بر روی پوست سگ علائمی از زخم و بر آمدگی به همراه خشکی و خارش مشاهده کنید.
  6. تغییر در حالت چشم ها و بزرگتر شدن آنها و یا داشتن آبریزش و قرمزی در چشم

اینها بیماری های شابع سگ ها می باشد که باید فورا برای درمان آن اقدام نمایید. اگر با انواع درمان های خانگی بیماری های سگ آشنایی دارید و یا داروهای لازم برای درمان بیماری سگ را می شناسید می توانید خودتان دست به کار شده و اقدام به مداوای حیوان خود نمایید. اما گاهی ممکن است که بیماری سگ شما جدی باشد و یا اینکه شما اطلاعات لازم برای درمان بیماری سگ خود را ندارید و همچنین ممکن است که برای درمان بیماری سگ نیاز به انجام واکسیناسیون باشد. در این شرایط باید از یک متخصص ماهر و دلسوز برای درمان بیماری سگ کمک بگیرید.

کلینیک دکتر امین یکی از معتبر ترین کلینیک های دامپزشکی شمال تهران می باشد که با داشتن پزشکان متخصص و دلسوز آماده خدمت رسانی و درمان بیماری سگ شما می باشد. این مجموعه مجهز به انواع کیت های تشخیص بیماری بوده و به راحتی می تواند بیماری حیوان شما را تشخیص داده و اقدام به درمان بیماری سگ نماید و شما را از سردرگمی و پرداخت هزینه های اضافی برای تشخیص و درمان بیماری سگ نجات دهد. در این کلینیک انواع واکسن های درمانی سگ در دسترس است و در صورت نیاز به تزریق واکسن برای درمان بیماری سگ این کار انجام خواهد شد و شما به زودی شاهد بهبود حال این موجودات دوست داشتنی خواهید بود.