سگ ها و عفونت های گوش
سگ ها و عفونت های گوش
دسامبر 3, 2021
درمان سرماخوردگی سگ
درمان سرماخوردگی سگ
دسامبر 23, 2021
نمایش همه
پاکسازی کک سگ و گربه خانگی

پاکسازی کک سگ و گربه خانگی

پاکسازی کک سگ و گربه خانگی

کک از موذی ترین و مزاحم ترین موجوداتی هستند که می‌توانند باعث آزار و اذیت حیوانات و انسان ها شوند. کک بر روی سطح پوست سگ و گربه خانگی قرار می گیرد با گاز گرفتن سطح پوست آن به تغذیه خود از خون آن می‌پردازد و بایستی پاکسازی شود. سگ و گربه های خانگی می‌توانند از طریق حیوانات دیگر و یا مکان های آلوده و محیط‌ های بیرون کک را به خود جذب نمایند و حتی این موجودات موذی را به انسان نیز منتقل کند. هر چند که کک تغذیه از پوست حیوان را ترجیح می دهد اما می تواند پوست انسان را نیز برای تغذیه خود انتخاب کند و برای او نیز مزاحمت های خاصی را به وجود بیاورد.

از نشانه های وجود کک در پوست سگ و گربه خانگی که نیاز به پاکسازی دارند، خارش های بسیار زیاد سطح پوست و نقاط قرمز رنگ خونی است که نشان دهنده محل تغذیه کک از پوست سگ و گربه خانگی می باشد. این حیوانات موذی و مزاحم خطر خاصی را ندارند اما به طور کلی می توانند باعث اذیت و آزار سگ و گربه خانگی شوند و احتمال این را نیز وجود دارد که با تغذیه از خون او بتواند گاهی باعث آلودگی خون سگ و گربه خانگی نیز شوند و حتما باید پاکسازی شوند. در برخی از مواقع کک از بدن حیوان خانگی نیز به پوست انسان منتقل می شود و از این رو می تواند برای انسان نیز ناراحتی های زیادی را به وجود بیاورد که به خاطر همین اگر احساس وجود کک را در بدن سگ و گربه خانگی خود کردید حتماً برای رفع و پاکسازی آن به دامپزشک مراجعه کنید تا شما را برای پاکسازی کک از بدن سگ و گربه خانگی تان کمک کند.

کلینیک دامپزشکی دکتر امین چندین سال است که در حوزه تشخیص و درمان انواع بیماری های سگ و گربه های خانگی به فعالیت می پردازد. شما نیز اگر احساس خارش خاصی و غیر معمولی در بدن سگ و گربه های خانگی خود کردید می توانید جهت انجام معاینه و تشخیص وجود و یا عدم وجود کک در بدن حیوانات خانگی تان و همچنین پاکسازی آن به کلینیک دامپزشکی دکتر امین مراجعه نمایید که در صورت وجود این موجود موذی به صورت کامل وجود آنها را از پوست حیوان شما پاکسازی می کنیم. می توانید جهت گرفتن وقت و مشاوره جهت پاکسازی کک بر روی پوست سگ و گربه تان با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما در کلینیک دکتر امین شما را به خوبی راهنمایی نمایند.