فروش توله سگ شیتزو شیواوا
فروش توله سگ شیتزو شیواوا – شمال تهران
می 28, 2021
فروش جک راسل تریر در پاسداران
فروش جک راسل تریر در پاسداران
ژوئن 30, 2021
نمایش همه
خرید جک راسل اشپیتز

خرید جک راسل اشپیتز

خرید جک راسل اشپیتز

برای خرید جک راسل اشپیتز در مرحله اول باید شرایط نگهداری از آن را بررسی کنید . در هنگام خرید جک راسل اشپیتز باید در نظر بگیرید که این سگ ها نیاز به دویدن، پیاده روی های طولانی روزانه و ورزش دارد تا از شیطنت آن در خانه کاسته شود. اگر شخصیت شما آرام می باشد یا مشغله کاری دارید خرید جک راسل اشپیتز به شما پیشنهاد نمی شود . اگر آپارتمان یا فضای کوچکی دارید خرید سگ جک راسل اشپیتز را به زمانی واگذار کنید که خانه ای حیاط دار داشته باشید .

خرید سگ جک راسل اشپیتز و آراستن آن

برس کشیدن هفته ای یکبار برای موهای کوتاه آن کافی است. نیاز چندانی به کوتاه کردن ناخن ها ندارد و مسواک زدن به سلامت آن کمک می کند.

خرید سگ جک راسل

قبل از خرید سگ جک راسل اشپیتز باید بدانید که این سگ ها ذاتا شکارچی هستند و علاقه به کندن و جستجو دارند از این لحاظ می توانید مربیانی برای وی جستجو کنید .قبل از خرید جک راسل اشپیتز حتما با دامپزشک مخصوص مشورت کنید و سگ را از نظر سلامت بررسی کنید . دقت کنید که واکسیناسیون آن انجام شده باشد .

اطلاع از خلق و خوی سگ قبل از خرید جک راسل اشپیتز

جک راسل یکی از بهترین و جذاب ترین سگ هایی است که می توانید برای خرید انتخاب کنید . آنها می توانند تمام روز را جست و خیز و بازی کنند.آنها به شدت هوشمند هستند و هیچ چیز از آنها کسل کننده نیستند. قبل از خرید جک راسل اشپیتز برای آنها مربی بگیرید زیرا آنها بسیار خوب آموزش می بینند .هم چنین هنگامی که در کنار فرزندان شما هستند رفتار خوبی از خود نشان می دهند. بنابراین جک راسل ها سگهای خانوادگی خوبی هستند.آنها هم چنین ورزشکاران استثنایی هستند که در عرصه رقابت برتر هستند. خرید سگ جک راسل اشپیتز می تواند روحیه شادی را به صاحب خود انتفال دهد .

سلامت جک راسل اشپیتز

قبل از خرید جک راسل اشپیتز باید مشکلات سلامتی سگ را بررسی کنید : بیماریهای ارثی چشم و ناشنوایی ، بیماری مفصل ران ، دررفتگی کلاهک زانو ، مشکل جابجایی و مفصل آرنج ، مشکلات لگن