دامپزشک حیوانات شمال تهران
دامپزشک حیوانات شمال تهران
ژانویه 29, 2023
درمان سگ
ژانویه 29, 2023
نمایش همه
درمان حیوانات خانگی

درمان حیوانات خانگی

درمان حیوانات خانگی

امروزه خدمات پزشکی مربوط به حیوانات خانگی برای خانواده ها تبدیل به چالش شده است که شما به آسانی می توانید با مراجعه به کلینیک ما از درمان حیوانات خانگی خود برخوردار شوید و حیوان خانگی شما می تواند از مراقبت و درمان های کلینیک دامپزشکی ما بهره مند شود. شما به عنوان سرپرست حیوان خانگی، طبیعی است که نگران سلامت و ایمنی حیوان خانگی خود باشید.

داشتن یک دامپزشک معمولی تضمین می کند که حیوان خانگی شما درمان های مورد نیاز خود را دریافت می کند و یک دامپزشک و کلینیک دامپزشکی خوب می تواند در مواقع اضطراری جان حیوان خانگی شما را نجات دهد. با مراجعه منظم به کلینیک ما، حیوان خانگی شما می تواند از مزایای درمان حیوانات خانگی بهره مند شود.

یکی از این مزایا تشخیص زودهنگام بیماری و درمان حیوانات خانگی به شکل به موقع است. در واقع، اگر سگ یا گربه شما در مراحل اولیه بیماری باشد، در معاینه منظم علائم ظاهر می شود و باید درمان را فورا شروع کرد. تشخیص و درمان حیوانات خانگی به صورت به موقع می تواند از درد و رنج غیر ضروری جلوگیری کند و به حیوان خانگی شما کمک کند تا سریعتر بهبود یابد.

مزیت دیگر مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه است که در کلینیک ما ارائه می شود. اکثر کلینیک های دامپزشکی برنامه های مراقبت بهداشتی پیشگیرانه را برای درمان حیوانات خانگی تحت نظر خود ارائه می دهند. این طرح می تواند به حیوان خانگی شما کمک کند تا مدت بیشتری سالم بماند. این بررسی ها فرصتی را برای شما فراهم می کند تا در مورد مسائل مربوط به مراقبت از حیوان خانگی مانند رژیم غذایی، ورزش، واکسیناسیون، داروها و غیره با دامپزشک خود صحبت کنید و درمان حیوانات خانگی خود را جدی بگیرید.

همچنین اگر سگ شما رفتار بدی از خود نشان می دهد، دامپزشک شما ممکن است بتواند با ارزیابی وضعیت روحی و عاطفی سگ خانگی شما کمک کند. یک دامپزشک خوب از هر جنبه ای از حیوان شما مراقبت می کند تا وضعیت روحی، عاطفی و جسمی او را نیز شامل شود و این بخشی از درمان حیوانات خانگی شما در کلینیک ما است.

در کنار این موارد، مراقبت از حیوانات پیر اهمیت دارد زیرا آن ها می توانند از آنچه که کلینیک دامپزشکی ما در راه درمان حیوانات خانگی، ارائه می دهد بسیار سود ببرند. سگ ها و گربه های مسن بیشتر مستعد بیماری، تصادف و از دست دادن عملکرد شناختی هستند. در کلینیک دامپزشکی ما، حیوان خانگی سالمند شما می تواند مراقبت های جامعی را که برای بهبود کیفیت زندگی خود در سال های سالمندی نیاز دارد، دریافت کند.

وقتی حیوان خانگی دارید، معاینات منظم دامپزشک باید در اولویت باشد. شما می توانید بهترین مراقبت ها و درمان جامع حیوانات خانگی را برای سگ یا گربه خود داشته باشید. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا در مورد تمام نیازهای مراقبت از حیوان خانگی خود کمک بگیرید. زیرا در کلینیک دامپزشکی ما، مراقبت های دامپزشکی سرپایی و بستری ارائه می شود و خدمات سرپایی ما در درمان حیوانات خانگی، همچون ستون فقرات کلینیک ما است، و به همین دلیل، ما در تلاش هستیم تا انواع ساعات اداری و حتی آخر هفته را برای ارائه خدمات بهتر به صاحبان حیوانات خانگی ارائه دهیم. ما متوجه هستیم که معاینات معمول، مراقبت های پیشگیرانه، واکسیناسیون و مراقبت و درمان حیوانات خانگی بیمار یا آسیب دیده باید برای صاحبان راحت و به موقع باشد.

درمان حیوانات خانگی به صورت سرپایی در کلینیک ما شامل معاینات سلامتی، واکسیناسیون و مراقبت های پیشگیرانه، تشخیص، از جمله آزمایشات آزمایشگاهی، جراحی های خاص، خدمات دندانپزشکی و آموزش حیوانات خانگی است که صاحبان آنها تشویق می شوند تا نقش فعالی در مراقبت از حیوان خانگی خود داشته باشند. آنها به طور کامل توسط کارکنان در مورد مسائل مربوط به وضعیت حیوان خانگی خود در یک فضای آرام و مثبت آموزش می بینند.

شما می توانید برای درمان سرپایی حیوانات خانگی خود با کلینیک دامپزشکی مورد اعتماد ما تماس بگیرید زیرا کلینیک ما با سال ها تجربه برای درمان حیوانات خانگی و صاحبان آنها خدمات ارائه می دهد و مراقبت های قابل اعتماد را در تمام انواع خدمات سرپایی و بستری ارائه می دهد. پزشکی یا غیر پزشکی، نیازهای حیوان خانگی شما سرلوحه نگرانی های ما خواهد بود و البته ما با شما همکاری خواهیم کرد تا نوبت ملاقات شما را تا حد امکان برای شما آسان هماهنگ کنیم.

البته اگر لازم است برای درمان، حیوان خانگی شما را یک شب یا چند روز نگه داریم، مثلاً بعد از یک عمل جراحی پیشرفته یا برای نظارت، مطمئن باشید که ما محبت، توجه و مراقبت های پزشکی مورد نیاز آنها را برای تجربه بهترین اقامت ممکن ارائه خواهیم کرد. اگر به خارج از شهر می روید و به شخصی برای مراقبت از حیوان خانگی خود نیاز دارید، ما همچنین خدمات شبانه روزی را برای حیوانات خانگی سالم شما نیز ارائه می کنیم.

همچنین کلینیک ما در مسیر درمان حیوانات خانگی، کار جراحی را به شکل موثری از درمان برای آسیب‌های جدی و شرایط پزشکی ارائه می‌ کند. البته هر روشی می‌ تواند خطراتی را به همراه داشته باشد و اگر حیوان خانگی شما نیاز به جراحی دارد، می ‌خواهید دامپزشکی را انتخاب کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید، ما کلینیک دامپزشکی خود را با بالاترین استاندارد خدمات جراحی، از عقیم سازی استاندارد یا عقیم سازی تا روش‌های پیچیده و پیشرفته، پیشنهاد می‌ کنیم. ما همه این کارها را در محیطی دوستانه انجام می دهیم که در آن شما و حیوانات خانگی در حین درمان، احساس امنیت و حمایت کنید.

خدمات درمان حیوانات خانگی به شکل جراحی در دامپزشکی ما شامل جراحی عقیم سازی (اسپیری/خنثی سازی)، جراحی دندان، جراحی ارتوپدی، حذف جسم خارجی، جراحی چشم، ترمیم زخم، جراحی برای گشاد شدن معده (نفخ)، سیستوتومی و حتی سزارین است. هنگامی که برای درمان حیوانات خانگی خود به کلینیک ما می آیید، امیدواریم که این یک تجربه مثبت برای شما باشد. مجموعه ما با درمان حیوانات خانگی در یک منطقه بزرگ و تمیز است که حیوان خانگی شما در طول عمل جراحی مورد توجه شخصی و سفارشی قرار می گیرد.

ما همچنین مراقبت هستیم که به سرپرستان، گزینه ها، خطرات مربوطه و آنچه که باید انتظار داشته باشند توصیه کنیم تا بتوانند تصمیمات آگاهانه ای در مورد مراقبت از حیوانات خانگی خود داشته باشند. زیرا پس از پذیرش درمان حیوانات خانگی توسط تکنسین جراحی، هر حیوان خانگی توسط دامپزشک به طور کامل معاینه می شود و خون گیری درست قبل از جراحی انجام می شود که نتایج آزمایش خون باعث می شود که از طریق آن دامپزشک شما می تواند به بدن حیوان خانگی شما اشراف داشته باشد.

کلینیک ما دارای یک پرسنل کامل از دامپزشکان، تکنسین های دارای مجوز، دستیاران، کارشناسان آموزش و رفتار، و آرایشگران منظم است که در کلینیک دامپزشکی ما برای راحتی مشتریان ما در دسترس هستند. ما معتقدیم که این برای حمایت از سرپرستان در هنگام درمان حیوانات خانگی بسیار مهم است زیرا آنها در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که حیوانات خانگی خود در صورت نیاز مراقبت می شوند. همچنین خدمات سرپایی درمان حیوانات خانگی در واقع یک آزمایش یا روشی است که می تواند در کلینیک ما بدون یک شب اقامت انجام شود. بسیاری از خدمات دامپزشکی ما را می توان در مدت زمان نسبتاً کوتاهی تکمیل کرد و به سرپرستان کمک می کند از هزینه، زمان و استرس ناشی از اقامت طولانی مدت جلوگیری کنند.