فروش سگ در فارس
فروش سگ در فارس
می 26, 2021
فروش سگ در خوزستان
فروش سگ در خوزستان
می 26, 2021
نمایش همه
فروش سگ در بوشهر

فروش سگ در بوشهر

فروش سگ در بوشهر

در هنگام خرید و فروش سگ در بوشهر ، باید بدانید که حیوان از چه نژاد و گونه ای است؟ آیا آنها اثبات نژاد ، گونه یا گواهی شجره نامه دارند؟ آیا حیوان به دلیل نژاد یا گونه های خود نیازهای خاصی دارد – مانند روشنایی خاص و رژیم غذایی دقیق مورد نیاز ؟

قبل از خرید و فروش سگ در بوشهر ، می توانید دامپزشک محلی خود سوال دیگری داشته باشید یا در هنگام ملاقات با حیوان علائمی را برای مراقبت از آنها دارید. شما باید هزینه چک دامپزشکی را بپردازید ، اما ارزش آن را دارد که در طولانی مدت انجام شود ، به خصوص اگر این مسئله مشکلات اساسی سلامتی را نشان دهد.

آنچه را که به شما گفته شده ثبت کنید . در هنگام خرید و فروش سگ در بوشهر اگر سوالات را به صورت حضوری می پرسید ، تمام پاسخهایی را که به شما گفته شده بنویسید و از فروشنده بخواهید با امضا با این موارد موافقت کند.

اگر می توانید ، سعی کنید سوالات را از طریق ایمیل بپرسید قبل از اینکه متعهد شوید که با فروشنده و حیوان دیدار کنید. این کار برای این است که قبل از خرید و فروش سگ در بوشهر مطمئن شوید هرچه بیشتر اطلاعات را به صورت مکتوب دریافت می کنید ، زیرا اگر مشکلی بعداً پیش بیاید ، شکایت را برای شما راحت تر می کند.

هنگامی که حیوان خانگی خود را به خانه می آورید چه باید بکنید .بلافاصله پس از خرید و فروش سگ در بوشهر و آوردن حیوان خانگی جدید خود به خانه ، برای بررسی موارد زیر از دامپزشک وقت بگیرید. بعد از خرید و فروش سگ در بوشهر حیوان خانگی را در اسرع وقت برای حضور میکروچیپ اسکن کنید . اگر متوجه شدید حیوان خانگی میکروچیپ شده است و به نظر می رسد صاحب قبلی شماست که از او اطلاعی ندارید ، می توانید در اسرع وقت با این مسئله مقابله کنید. قبل از خرید و فروش سگ در بوشهر حیوان خانگی خود را معاینه و از نظر کک و مک معاینه کنید. سلامت جسمی حیوان ، از جمله وزن ، چشم ، گوش و دندان. از کلاهبرداری حیوانات خانگی جلوگیری کنید: به یک فروشنده اصلی پرداخت کنید

اطمینان حاصل کنید که هرگونه معامله ای برای خرید و فروش سگ در بوشهر مانند پرداخت ودیعه یا قیمت کامل خرید برای یک حیوان ، رو در رو انجام می شود ، صرف نظر از اینکه پول را از طریق چک ، پول نقد یا انتقال بانکی پرداخت می کنید.