مهد کودک حیوانات
مهد کودک حیوانات
جولای 16, 2021
مهد کودک سگ ویژه افراد شاغل
مهد سگ ویژه افراد شاغل
جولای 16, 2021
نمایش همه
مهد کودک سگ

مهد کودک سگ

مهد کودک سگ

مهد کودک سگ از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر با قیمت باور نکردنی !

قیمت مهد سگ ساعتی 25 هزار تومان – روزانه 150 هزار تومان

مهد کودک سگ در سعادت آباد برای افراد کارمند دولتی و افراد شاغل که نمی توانند سگ خود را در منزل نگهداری کنند و به علت پارس کردن ایجاد مزاحمت می کند , مناسب می باشد . سگ شما در مهد کودک سگ در سعادت آباد زیر نظر دامپزشک مخصوص نگهداری می شوند . در مهد کودک سگ در منطقه آجودانیه وسایل بازی و رفاهی برای هر سگ بطور جداگانه قرار داده خواهد شد مثل تشک و ظرف آب و غذای اختصاص برای هر سگ و انواع اسباب بازی ها مناسب برای نژاد ها و سن های متفاوت موجود می باشد . ساعت کاری مهد کودک سگ در اقدسیه ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر با قیمت باور نکردنی فقط 40 هزار تومان می باشد .

در زندگی آپارتمان‌نشینی، صداهای گاه و بیگاه سگ ها موجبات نارضایتی و سلب آسایش همسایگان می شود . مهد کودک سگ در منطقه هروی این مشکل را برای شما حل می کند . زمانی که شما می خواهید حیوان خانگی خود را به مهد کودک سگ بسپارید، نیاز به این است که نکاتی را رعایت کرده و یک مهد کودک سگ در تهران مناسب پیدا کنید .

محیط مهد کودک سگ در پاسداران بسیار آرام و دارای فضای مناسبی برای گردش روزانه حیوانات خانگی می باشد . مزایای داشتن حیوانات می توان به سلامت روان ، روحیه و کاهش استرس نیز اشاره کرد . هزینه های مراقبت روزانه از یک مرکز به مرکز دیگر متفاوت است . مهد کودک سگ در زعفرانیه سعی دارد تا با بهترین قیمت جهت رفاه شما عزیزان بکوشد . در مهد کودک سگ در سعادت آباد به تربیت و آموزش سگ، آموزش نکات کلیدی به سگ، کنترل پرخاشگری رفتاری سگ شامل سرو صدا، کنترل ادرار و مدفوع، روانشناسی سگ توسط دامپزشک مخصوص پرداخته می شود و ساعت هایی در روز به بازی با سگ اختصاص داده می شود.در مهد کودک سگ در آجودانیه به صاحبان سگ اطمینان داده می شود که حیوان خانگی شان در محیطی شاد نگهداری خواهد شد .

بهترین مهد کودک سگ مکانی است که تمام امکانات رفاهی را در اختیار سگتان و یا توله سگ شما قرار دهد و در مدت نبود شما سگتان احساس بی قراری نکند. این مجموعه با کادری مجرب و دامپزشک مخصوص از سگ شما به بهترین وجه نگهداری می کند .