آرایش سگ شمال تهران
آرایش سگ شمال تهران
فوریه 24, 2023
اصلاح و آرایش گربه
اصلاح و آرایش گربه
فوریه 24, 2023
نمایش همه
آرایش گربه شمال تهران

آرایش گربه شمال تهران

آرایش گربه شمال تهران

آرایش گربه یکی دیگر از خدماتی است که در این مجموعه در شمال تهران توسط پرسنل آموزش دیده و ماهر انجام می گیرد. این خدمات آرایش که در مرکز شمال تهران انجام می گیرد شامل حمام کردن گربه، کوتاه کردن و پیرایش موی گربه، کوتاه کردن ناخن های گربه، بهداشت دهان و دندان، برس کشیدن، آرایش کردن دم گربه، باز کردن گره ها، تمیز کردن گوش و چشم این حیوانات خانگی و مواردی از این دست می باشد.

بسیاری از مشکلات و بیماری های پوستی گربه تا پیش از کوتاه کردن موی آن ها و آرایش و پیرایش این حیوانات شناسایی نمی شوند. پرسنل این مجموعه در شمال تهران، تمامی این خدمات را با بهترین کیفیت به متقاضیان ارائه می دهند.

پوشش موی گربه از پوست و بدن این حیوان در برابر عوامل محیطی و سرما یا گرما محافظت می نماید. زیاده روی در کوتاهی مو می تواند باعث آسیب رسیدن به پوست و دیگر اختلالات گردد. پرسنل آرایشگر این مرکز در شمال تهران متناسب با نژاد هر گربه و شرایطی که دارد اقدام به کوتاهی مو و آرایش و پیرایش می نمایند و شناختی کافی روی انواع گونه های این حیوانات دارند.

سه عامل اصلی دلیل مراجعه به مراکز ویژه آرایش گربه از جمله این مرکز در شمال تهران می باشد که عبارت هستند از: جلوگیری از مبتلا شدن به شپش یا درمان شپش، اجتناب از بیماری های واگیردار و مسری، پیشگیری از گره خوردن و نمدی شدن موی گربه.

استحمام گربه معمولا توسط خود صاحبان این حیوانات خانگی در منزل انجام می گیرد و بسته به شرایط، حداقل یک بار در هفته نیاز به حمام کردن گربه وجود دارد. ولی زمانی که صاحبان گربه آن ها را به یک مرکز آرایش گربه مانند این مجموعه واقع در شمال تهران، می برند استحمام و شستشوی این حیوان نیز، به درخواست صاحب این حیوان و توسط پرسنل با تجربه و ماهر انجام می گیرد.

پرسنل این مجموعه در شمال تهران، آرایش گربه را به صورت اصولی و تکنیکی انجام می دهند. در غالب موارد برای کنترل گربه نیازی به ابزار خاصی وجود ندارد به جز مهارت آرایشگر ولی گاهی گربه مقاومت دارد و همراهی نمی نماید که در این صورت از کنترل گر یا قلاده ویژه ای استفاده می شود. اگر گربه از نوع پرخاشگر یا مضطرب می باشد و هیچ گونه همراهی نمی نماید، می توان این حیوان را با دوز کمی از دارو بی حال کرد تا آرایش او به درستی انجام گیرد.