فروش خرگوش مینی لوپ
فروش خرگوش مینی لوپ
جولای 9, 2020
واکسیناسیون سگ
واکسیناسیون سگ
جولای 13, 2020
نمایش همه
خرید گربه آپارتمانی

خرید گربه آپارتمانی

خرید گربه آپارتمانی

همچنین‭ ‬مطمئن‭ ‬شوید‭ ‬قبل‭ ‬ازخرید گربه آپارتمانی،‭ ‬شیوه‭ ‬زندگی‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬متناسب‭ ‬با‭ ‬نگهداری‭ ‬یک‭ ‬گربه‭ ‬تنظیم‭ ‬کرده‌اید‭. ‬اگر‭ ‬شما‭ ‬برنامه‭ ‬دارید‭ ‬مهمانی‌های‭ ‬زیاد‭ ‬یا‭ ‬دیدارهای‭ ‬دوستانه‭ ‬زیاد‭ ‬داشته‭ ‬باشید‭ ‬مطمئن‭ ‬شوید‭ ‬گربه‭ ‬شما‭ ‬می‌تواند‭ ‬سروصدا‭ ‬و‭ ‬اشخاص‭ ‬ناشناس‭ ‬را‭ ‬تحمل‭ ‬کند .برای تغذیه و خرید گربه آپارتمانی قبل از هر چیزی بهتر است با یک دامپزشک مشورت کنید و با توجه به نژاد گربه خود، سن، وزن و نیاز تغذیه‌ای متناسب با او غذای مناسب تهیه کنید تا خرید گربه آپارتمانی شما به بیماری‌های مختلف دچار نشود.

غذاهای آماده ی موجود در بازار علاوه بر به‌صرفه و ارزان بودن، مناسب و مطلوب گربه شما هم خواهد بود. غذاهای آماده ی گربه مانند رافین، رویال کنین، غذای گربه فریسکیز و … دارای ویتامین‌های لازم و املاح ضروری است که باید به بدن گربه برسد.علاوه بر این عمل دفع و گوارش حیوان هم بهبود می‌بخشد و مورد تائید دامپزشکان نیز هستند. پس در صورت خرید گربه آپارتمانی از غذاهای مناسب استفاده کنید.

خرید گربه آپارتمانی انتخاب خیلی ها برای داشتن یک حیوان خانگی است. شما باخرید گربه آپارتمانی می توانید یک حیوان خانگی ملوس و بامزه را با خود به خانه ببرید. اما برای خرید گربه آپارتمانی باید چه کارهایی انجام دهید و به چه خصوصیاتی توجه کنید؟ خرید گربه آپارتمانی چالش های مخصوص به خود را دارد که شما با انتخاب یک پت شاپ مطمئن می توانید این چالش ها را با موفقیت پشت سربگذارید.

هنگام خرید گربه آپارتمانی به‭ ‬صفات‭ ‬و‭ ‬خلق‭ ‬و‭ ‬خوی‌های‭ ‬زیر‭ ‬توجه‭ ‬کنید

سازگار‭ ‬و‭ ‬آسان‭ ‬گیر‭ ‬باشد
‭‬به‭ ‬فعالیت‭ ‬خیلی‭ ‬زیاد‭ ‬برای‭ ‬شادی‭ ‬احتیاج‭ ‬نداشته‭ ‬باشد
‭‬کم‭ ‬صدا‭ ‬و‭ ‬کم‭ ‬صحبت‭ ‬باشد
‬بتواند‭ ‬تنها‭ ‬تا‭ ‬۸ساعت‭ ‬یا‭ ‬بیشتر‭ ‬را‭ ‬در‭ ‬خانه‭ ‬تحمل‭ ‬کند . ‬مخصوصا‭ ‬اگر‭ ‬شما‭ ‬شاغل‭ ‬هستید‭ ‬یا‭ ‬مجبورید‭ ‬ساعاتی‭ ‬از‭ ‬روز‭ ‬را‭ ‬در‭ ‬خارج‭ ‬از‭ ‬منزل‭ ‬سپری‭ ‬کنید‭ . ‬
‬اجتماعی‭ ‬باشد‭ ‬و‭ ‬رفتاری‭ ‬دوستانه‭ ‬داشته‭ ‬باشد
‬احتیاج‭ ‬به‭ ‬قلمروی‭ ‬بزرگی‭ ‬نداشته‭ ‬باشد