آرایشگاه سگ و گربه
آرایشگاه سگ و گربه
آگوست 4, 2020
درمان عفونت قارچی سگ
درمان عفونت قارچی سگ
آگوست 27, 2020
نمایش همه
آرایش و شستشوی حیوانات

آرایش و شستشوی حیوانات

آرایش و شستشوی حیوانات

آرایش و شستشوی حیوانات در شرایط نرمال و طبیعی ماهی یکبار کافی به نظر می رسد ولی در صورت آلوده شدن سطح بدن و یا بو گرفتن حیوان می توان هفته ای یکبار برای آرایش و شستشوی حیوانات خانگی اقدام کرد.آرایش و شستشوی حیوانات خانگی شما می تواند در زیبایی آنها تاثیر به سزایی داشته باشد. کوتاه کردن موها و ناخن ها به سلامتی آنها بسیار کمک میکند.

اصلاح و آرایش و شستشوی حیوانات به صورت منظم چندان کارسخت و طاقت فرسائی نیست. اگر این کار به شکل درست و با تکنیک های صحیح انجام شود علاوه بر تمیزی و بخشیدن ظاهری مرتب به حیوان باعث ایجاد واکنش های مثبت رفتاری، پوستی و عضلانی می­شود.اصلاح و آرایش و شستشوی حیوانات در سالن تخصصی مطب دامپزشکی دکتر امین انجام میپذیرد . برای کوتاهی و اصلاح حیوانات حساس  حتی المقدور از روشهای تخصصی مقید کردن حیوان  و آرام بخشی  استفاده میگردد.

شما با آرایش و شستشوی حیوانات خود علاوه بر مرتب و آراسته شدن موی حیوان، می‌توانید از انس گرفتن با حیوان خود لذت ببرید. پوشش مویی تمیز نشان بر سلامتی و راحتی حیوان دارد.براشینگ مو و آرایش و شستشوی حیوانات نه تنها باعث از بین رفتن کثیفی، موهای مرده و پاک کردن چربی از روی بدن حیوانات می شود، بلکه باعث از بین رفتن پوسته های خشک قدیمی بیماری زا که ممکن است روی بدن انها وجود داشته باشد، شده و همچنین به گردش خون بهتر بدن حیوانات نیز کمک می کند.

آرایش و شستشوی حیوانات باید با شامپوی مخصوص حیوانات و حداقل هر ۳ هفته تا یک ماه یک‌ بار باشد. شستشو با شامپو زودتر از این مدت به بافت پوست و موهای حیوان آسیب وارد می‌کند