انگل تراپی حیوانات
انگل تراپی حیوانات
آگوست 4, 2020
آرایش و شستشوی حیوانات
آرایش و شستشوی حیوانات
آگوست 27, 2020
نمایش همه
آرایشگاه سگ و گربه

آرایشگاه سگ و گربه

آرایشگاه سگ و گربه

یافتن آرایشگاه سگ و گربه در تهران یا یک آرایشگر گربه تهران چندان کار سختی نیست و با یک جست‌وجوی ساده با کلیدواژه‌ای مثل آدرس آرایشگاه سگ و گربه در تهران فهرستی از چندین و چند ارایشگاه سگ در تهران در مناطق مختلف تهران در اختیار شما قرار می‌ گیرد.

آرایشگاه سگ و گربه واقع در شمال تهران با بهره گیری از آرایشگر متخصص حیوانات با مدرک بین المللی و محیطی آرام،آماده خدمات رسانی(آرایش و اصلاح تخصصی هر نژاد با قیچی و ماشین اصلاح،شستوشو با شامپوهای حرفه ای و درجه ۱،خدمات ناخن،رنگ،گره زدایی،همسان سازی مو،مشاوره تخصصی و…)به پتهای دلبند شما میباشد .

اساسا از آن‌جایی که ساختار شهری و اجتماعی و خانوادگی در کشور دچار تحول و دگرگونی شده و جامعه ما با پدیده‌ هایی مثل افزایش سن یا پیری جمعیت، مهاجرت نسل جوان به خارج‌ از کشور، مهاجرت جوان‌تر از شهرهای کوچک و روستاها به کلان‌شهرهایی مثل تهران و همچنین بالا رفتن خانواده‌ های تک‌نفره و… تمایل و نیاز شهروندان برای آداپت و نگهداری از حیوانات افزایش یافته است و در این بین گربه و سگ دو نوع گونه پرطرفدار برای هم‌خانه‌ شدن با انسان ‌ها هستند که قطعا نیاز به آرایشگاه سگ و گربه در تهران را افزایش می دهند.

البته با توجه به زندگی ‌های آپارتمانی امروز از آن‌جایی که گویا گربه ‌ها سروصدا و دردسر کمتری نسبت به سگ‌ ها دارند، در زمان انتخاب حیوان خانگی بیشتر مورد توجه قرار می‌ گیرند. حیواناتی مثل سنجاب و خرگوش و حتی میمون هم بعضا در خانه‌ های تهرانی ‌ها زندگی می‌ کنند. همه این ‌ها هم یعنی وجود آرایشگاه سگ و گربه در تهران برای رسیدگی به وضعیت ظاهری و بهداشتی این حیوانات و البته شهروندان مهم و ضروری هستند.

کلینیک دامپزشکی شمال تهران یکی از بهترین و حرفه ای ترین مجموعه های تهران می باشد و آرایشگاه سگ و گربه این مرکز مجهزترین آرایشگاه را دارا می باشد .