خرید و فروش سگ
خرید و فروش سگ
آگوست 4, 2020
آرایشگاه سگ و گربه
آرایشگاه سگ و گربه
آگوست 4, 2020
نمایش همه
انگل تراپی حیوانات

انگل تراپی حیوانات

انگل تراپی حیوانات

اهمیت انگل تراپی حیوانات

به سبب خطرات جدی احتمال انتقال انگل های حیوانی به انسانها و بروز بیماری های مشترک وبهداشت عمومی انگل تراپی حیوانات حتما باید تحت نظر دامپزشک و به صورت کامل انجام شود، باید دقت کنید که از انگل تراپی حیوانات در خانه و مصرف ضد انگل های انسانی مانند ممندازول اجتناب شود.همچنین ازمصرف خودسرانه ضد انگل ها برای حیوانات امتناع نمایید.

انگل تراپی حیوانات امری مهم به شمار می آید بدین منظور با مراجعه به کلینیک دامپزشکی دکتر امین برای درمان انگل حیوانات خانگی خود اقدام کنید .

انگل‌های بیماری زایی که وارد بدنِ سگ ها و گربه های خانگی می شوند، در برخی موارد می توانند به انسان نیز انتقال یابند. به این دسته از انگل‌ها، انگل‌های مشترک می گویند. انگل اکینوکوک یکی از این انگل‌های مشترک است که در بدن انسان باعث ایجاد کیست های بزرگ می شود. این امر، ضرورتِ انگل تراپی حیوانات را در هر سه ماه افزایش می دهد!

مزایای انگل تراپی حیوانات به صورت منظم:

پیشگیری از ابتلای حیوان خانگی به انگل‌های محیطی
پیشگیری از انتقال انگل‌های مشترک به انسان
در صورت ابتلا، انگل تراپی حیوانات

در مورد اکثر انگل های خارجی ، انگل تراپی حیوانات به کار بردن انواع سموم حشره کش و شست و شوی بدن حیوان و یا استفاده از انواع شامپو های اختصاصی حشره کش قابل استفاده است.

در مورد انگل های داخلی ، با انجام برنامه های انگل تراپی حیوانات که در مورد هر یک از آن ها ، شیوه درمانی ، اختصاصی را می طلبد و با یک برنامه مدون ، مبارزه و اجرای آن به خوبی انجام می شود ، می توان وجود انگل های داخلی را در بدن سگ ریشه کن نمود.

انجام این گونه برنامه های انگل تراپی حیوانات بر علیه کرم های گرد علاوه بر این که می توان سلامتی حیوان را تضمین کند ، چون بعضی از آن ها می توانند ، در انسان مشکلاتی را از نظیر انتقال انگلی در انسان ، ایجاد کنند ، در حقیقت انگل تراپی حیوانات به طور غیر مستقیم می تواند کمک کند تا سلامتی اعضای خانواده که در تماس با سگ می باشند ، کاملا حفظ شود .

در این مورد توصیه های لازم توسط دکتر دامپزشک ، درباره ی هر یک از انواع انگل داخلی به شما ارائه خواهد شد ، ولی آنچه از اهمیت بیش تری برخوردار است ، انجام داروهای ضد انگلی در توله ها بوده ، که باید از بدو تولد ، انگل تراپی حیوانات را دریافت کنند .