درمان بیماری ویروس سگ
تشخیص و درمان بیماری حیوانات خانگی
دسامبر 3, 2021
درمان عفونت قارچی گربه

گربه ها از بامزه ترین و جذاب ترین حیوانات خانگی هستند که می‌توانند صاحبان خود را از تنهایی رهانیده و به آنها کمک کنند که در اجتماع انسان های بسیار خوش برخورد تری شوند. اما این حیوان های بامزه و پر انرژی نیز امکان دارد دچار بیماری شوند و این بیماری می‌تواند گربه‌ها را از جنب و جوش انداخته و آن ها را کسل و ناراحت کند که بیمار شدن گربه ها می تواند تاثیراتی در صاحبان آن ها داشته و آنان را نیز ناراحت نماید. یکی از بیماری هایی که در گربه ها بسیار شایع است عفونت قارچی گربه است که در سطح پوست آنان ایجاد شده و باعث خارش و حتی کچلی موی آنان می‌شود. در درمان عفونت قارچی گربه در اوایل تشخیص عفونت قارچی بسیار راحت تر از سپری شدن زمان معالجه است، پس در صورت مشاهده علائم عفونت قارچی ازجمله خارش زیاد پوست و ریزش قسمتی از موها و یا سرخ شدن پوست حتماً برای درمان گربه تان اقدام نمایید.

عفونت قارچی گربه در ابتدا بیماری خطرناکی نیست و می توان آن را درمان کرد اما اگر به درمان عفونت قارچی توجه نشود و یا پشت گوش انداخته شود می‌تواند خطرناک باشد و حتی این بیماری به انسان انتقال یابد. پس در درمان عفونت قارچی گربه حتماً و حتماً توجه لازم را به علائم و نشانه‌های بیماری داشته و برای درمان به موقع آن اقدام نمایید. عفونت قارچی گربه می‌تواند از طریق حیوانات آلوده و یا گربه های مبتلا به عفونت قارچی و همچنین سطح های آلوده به این انگل انتقال یافته و از طریق پوست گربه نیز به انسان منتقل شود. درمان عفونت قارچی گربه بسیار ساده بوده و توسط دامپزشکی مخصوص این درمان صورت می گیرد.

کلینیک دامپزشکی دکتر امین که چندین سال است در حوزه درمان و تشخیص بیماری های حیوانات خانگی به فعالیت می پردازد می تواند شما را برای حفظ سلامتی حیوانات خانگی تان کمک کند. یکی از حیوانات خانگی که کلینیک دامپزشکی دکتر امین برای حفظ سلامتی آنان می پوشد گربه است و یکی از بیماری های بسیار رایج در گربه ها عفونت قارچی گربه است که ما در کلینیک دامپزشکی دکتر امین به درمان این گونه بیماری در نژادهای مختلف گربه می پردازیم. شما نیز اگر به سلامتی گربه تان اهمیت می دهید حتما برای بازدید ها و معاینه های دوره ای آن را پیش یک دامپزشک معتبر برده و از سلامتی آن اطمینان حاصل نمایید زیرا به خطر افتادن سلامتی حیوان خانگی تان می تواند سلامتی شما را نیز به خطر بیاندازد که این به خطر افتادن سلامتی شامل سلامت جسمی و روانی می‌شود.