کلینیک دامپزشکی شمس آباد
کلینیک دامپزشکی شمس آباد
می 30, 2022
کلینیک دامپزشکی لویزان
کلینیک دامپزشکی لویزان
می 30, 2022
نمایش همه
کلینیک دامپزشکی فرمانیه

کلینیک دامپزشکی فرمانیه

کلینیک دامپزشکی فرمانیه

در جامعه امروزی بسیاری از افراد علاقه مند به نگه داری حیوانات هستند بنابراین سلامت این حیوانات دارای اهمیت زیادی است زیرا به طور مستقیم با افراد در ارتباط هستند.

به منظور مطمئن بودن از سلامتی حیوانات خانگی کلینیک هایی دایر شده است که کلیه خدمات لازم را به افراد ارائه می دهند. یکی از این کلینیک ها، کلینیک دامپزشکی فرمانیه می باشد که با کادری مجرب و پزشکان متخصص توانسته نسبت به دیگر کلینیک ها در صدر قرار بگیرد.

کلینیک دامپزشکی فرمانیه واقع در تهران منطقه فرمانیه بوده و با داشتن سابقه طولانی در زمینه خدمات دامپزشکی طرفداران زیادی دارد.

در کلینیک دامپزشکی فرمانیه کلیه خدمات تخصصی حیوانات اعم از معاینه چشمی و معاینه تخصصی پوست و همچنین انواع جراحی عمومی و یا عقیم سازی، ارتوپدی و رادیولوژی و سونوگرافی انجام می شود.

افرادی که به دنبال کاشت میکروچیپ و واکسیناسیون حیوانات خانگی خود هستند مکی توانند به کلینیک دامپزشکی فرمانیه مراجعه کنند. حتی در کلینیک دامپزشکی فرمانیه کلیه خدمات مربوط به شستشو و آرایشگاه و کوتاه کردن موی حیوانات خانگی انجام می شود.

خدمات تخصصی دامپزشکی در کلینیک فرمانیه

کلینیک دامپزشکی فرمانیه در سال 1382 تاسیس گردیده و با داشتن مدیریت و پرسنلی مجرب خدمات عالی را به علاقه مندان نگه داری حیوانات خانگی ارائه می دهد.

لازم به ذکر است افرادی که به هر دلیل نمی توانند حیوانات خود را به کلینیک ببرند. یا وقت رفتن به کلینیک را نذدارند می توانند با متخصصین در کلینیک دامپزشکی فرمانیه ارتباط بگیرند. تا پزشکان این تیم در محلی که حیوان می باشد حضور پیدا کنند.

این کار یکی از خدمات تخصصی است که توسط کلینیک دامپزشکی فرمانیه برای افراد در نظر گرفته شده است. بعضی از حیوانات خانگی مانند سگ و گربه وقتی واکسیناسیون انجام می دهند.

دوباره بعد یکسال باید واکسن خود را دوباره تمدید کنند به همین دلیل بهتر است به کلینیک های معتبری مانند کلینیک دامپزشکی فرمانیه مراجعه کنند.

کلینیک دامپزشکی فرمانیه به صورت شبانه روزی است و کلیه افراد می توانند در هر زمانی که بخواهند حیوانات خانگی خود را به این کلینیک ببرند. همچنین در این کلینیک خدماتی مانند جراحی حیوانات نیز انجام می شود.

نحوه برخورد پرسنل در کلینیک دامپزشکی فرمانیه بسیار خوب بوده و همین مسئله باعث منی شود بسیاری از افراد به این مرکز مراجعه کنند.

اگر شما نیز به دنبال یافتن بهترین مرکز هستید می توانید به کلینیک دامپزشکی فرمانیه مراجعه کنید. همین حالا با پزشکان متخصص در این زمینه تماس بگیرید تا شما را هر چه بهتر راهنمایی کنند.