کلینیک دامپزشکی دروس
کلینیک دامپزشکی دروس
می 30, 2022
کلینیک دامپزشکی فرمانیه
کلینیک دامپزشکی فرمانیه
می 30, 2022
نمایش همه
کلینیک دامپزشکی شمس آباد

کلینیک دامپزشکی شمس آباد

کلینیک دامپزشکی شمس آباد

کلینیک دامپزشکی شمس آباد یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک های دامپزشکی است که به منظور انجام خدمات خاص برای افرادی که دارای حیوانات خانگی هستند تاسیس شده است.

اگر شما نیز جز افرادی هستید که به دنبال یافتن بهترین کلینیک دامپزشکی می باشید بهتر است به کلینیک دامپزشکی شمس آباد سری بزنید.

در این کملینیک متخصصان مجرب وجود دارند که می توانند حیوانات خانگی شما را در هر زمینه ای که بخواهید مورد معاینه قرار دهند. کلینیک دامپزشکی شمس آباد دارای امکاناتی برای جراحی می باشد.

برخی حیوانات که در منزل نگه داری می شوند ممکن است بر اثر عوامل مختلفی نیاز به جراحی داشته باشند. بنابراین کلینیک دامپزشکی شمس آباد مجهز به امکاناتی برای انجام جراحی های کلیه و مثانه و یا جراحی دندان و یا جراحی عقیم سازی حیوانات و همچنین سزارین و یا جراحی تومورها و کیست ها می باشد.

برای برخی افراد شست وشو و اصلاح کردن حیوانات خانگی کاری سخت است بنابراین ترجیح می دهند که به کلینیک دامپزشکی شمس آباد تا افراد در متخصص در آنجا کار اصلاح و کوتاه کردن موهای حیوانات خانگی را انجام دهند.

برخی از حیوانات نیز به دلیل اینکه دچار بیماری های مختلف می شوند ممکن است احتیاج به بتری شدن داشته اشند به همین دلیل در کلینیک دامپزشکی شمس آباد مکانی وجود دارد تا بتوانند حیوانات را به راحتی بستری کنند و آزمایشات لازم را روی آنها انجام دهند.

می توان گفت که کلینیک دامپزشکی شمس آباد دارای پانسیون و مکان مناسب برای بستری می باشد.

تزریق واکسن حیوانات خانگی در کلینیک دامپزشکی شمس آباد

لازم است برای حیوانات خانگی واکسن های مختلفی مانند هاری و آنفولانزا و انگل و یا ویروس های مختلف زده شود بنابراین افراد می توانند حیوانات خانگی خود را برای انجام واکسیناسیون لازم به کلینیک دامپزشکی شمس آباد ببرند.

کلینیک دامپزشکی شمس آباد دارای اتاق مجهزی برای تزریق واکسن به حیوانات وجود دارد. همچنین کلینیک دامپزشکی شمس آباد دارای داردخانه نیز می باشد که این داروخانه دارای داروهای لازم و مکمل های مخصوص برای حیوانات می باشد و می توان به راحتی داروی مورد نیاز برای حیوانات از این داروخانه تهیه کرد.

همچنین در کلینیک دامپزشکی شمس آباد بخش های مختلفی مانند فروش اسباب بازی های مورد نیاز برای حیوانات و یا لباس خواب و … نیز موجود می باشد.

همچنین در این کلینیک بخش های عکس برداری و رادیولوژی و سونوگرافی نیز موجود می باشد و شما می توانید با مراجعه به این کلینیک کلیه کارهخای خود را در مدت زمات کوتاه و با سرعت انجام دهید.