درمان حساسیت گربه
درمان حساسیت گربه
فوریه 21, 2022
واکسیناسیون گربه خانگی
واکسیناسیون گربه خانگی
فوریه 21, 2022
نمایش همه
واکسیناسیون سگ های خانگی

واکسیناسیون سگ های خانگی

واکسیناسیون سگ‌ های خانگی

سگ ها جز حیوانات پر طرفدار هستند و در سراسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردارند. سگ ها به عنوان رفیقی وفادار با انسان ها هم خانه می شوند و وابستگی بسیار زیادی بین افراد و سگ ها بوجود می آید. به طوری که این وابستگی باعث اضافه شدن سگ به اعضایی از خانواده می شود. بنابراین برای نگه داشتن سگ در خانه بایستی به واکسیناسیون سگ‌ های خانگی توجه شود. زیرا سگ ها نیز مانند انسان ها ممکن است دچار بیماری شوند و انواع ویروس ها به بدن آن ها منتقل شود، لذا واکسیناسیون سگ‌ های خانگی را باید آغاز کرد. افرادی که دارای حیوان خانگی اعم از سگ یا گربه هستند، برای واکسیناسیون سگ‌ های خانگی نیازمند جایی مطمئن و قابل اعتماد می باشند. مجموعه ما با داشتن بیش از چند سال سابقه در واکسیناسیون سگ‌ های خانگی، جزو بهترین مراکز واکسیناسیون سگ‌ های خانگی به شمار می رود. شما می توانید قبل از مراجعه به ما از مشاوره نیز بهره مند شوید.

برنامه واکسیناسیون سگ‌ های خانگی از 8 ماهگی توله سگ ها شروع شده و هر سه هفته یک بار تا 4 ماهگی به واکسن نیاز دارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به مجموعه ما مراجعه کنید و حیوانات خانگی خود را به ما بسپارید. مجموعه ما برای واکسیناسیون سگ‌ های خانگی هر دو نوع واکسن اصلی و واکسن فرعی را داراست و و هر دو این واکسیناسیون ها در این مرکز انجام می شود. همچنین تزریق واکسن کرونا در محیطی کاملا بهداشتی برای سگ های شما عزیزان، قابل انجام است. مجموعه ما دارای بهترین و ماهر ترین دامپزشکان می باشد و ما از بهترین برند ها برای تزریق واکسیناسیون سگ‌ های خانگی استفاده می کنیم. بنابراین ما به مراجعه کنندگان سلامت سگ هایشان را تضمین می کنیم.

درصورتی عدم انجام واکسیناسیون سگ‌ های خانگی، سگ ها دچارانواع  ویروس ها  بیماری ها شده و طول عمرشان کاهش می یابد. لذا مرکز ما توصیه اکید به انجام واکسیناسیون سگ‌ های خانگی دارد و در غیر این صورت بیماری ممکن است طی مدتی به صاحب سگ نیزانتقال پیدا کند و سلامتی او را هم تهدید کند. پس اگر شما هم حیوان خانگی دارید، برای حفظ سلامتی خود لازم است واکسیناسیون سگ‌ های خانگی را با واکسن های معتبر انجام دهید. مرکز ما می تواند جزو بهترین انتخاب های شما از لحاظ اعتبار و مرغوب بودن واکسن ها باشد. واکسیناسیون سگ‌ های خانگی را جدی بگیرید.