مطب دامپزشکی شمال تهران
مطب دامپزشکی شمال تهران
اکتبر 14, 2020
کلینیک دامپزشکی در تهران
کلینیک دامپزشکی در تهران
اکتبر 23, 2020
نمایش همه
کلینیک دامپزشکی حیوانات

کلینیک دامپزشکی حیوانات

کلینیک دامپزشکی حیوانات

کلینیک دامپزشکی حیوانات دکتر امین با کادری از متخصصین یکی از بهترین کلینیک های حیوانات خانگی در تهران است .کلینیک دامپزشکی حیوانات در شمال تهران یکی از مجهزترین دامپزشکی‌ها در محدوده منطقه یک بوده که دارای کادر مجرب و دامپزشکان متخصص حیوانات خانگی در محیطی آرام و مجهز به بروزترین لوازم و تجهیزات ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد .

بخش های متنوع کلینیک دامپزشکی حیوانات دکتر امین

داخلی
واکسیناسیون
اصلاح و شستشو
صدور شناسنامه
کاشت میکروچیپ
صدور گواهی سلامت و خروج از کشور

کلینیک دامپزشکی حیوانات دکتر امین در شمال تهران آمادگی دارد تا در صورت لزوم و شرایط خاص که امکان خارج کردن حیوان خانگی شما از منزل و انتقال به کلینیک وجود نداشته باشد، خدمات خود را بصورت حضوری و در محل شما ارائه نماید .یکی از بهترین کلینیک‌های دامپزشکی حیوانات در شمال تهران ، کلینیک دامپزشکی حیوانات دکتر امین است .

به عبارت دیگر حیوانات خواسته‌ها و نیازهایی دارند که برای تأمین سلامتشان این نیازها باید برآورده شود. از جمله این احتیاجات می‌توان به شیوه تغذیه، رژیم و استایل زندگی اشاره داشت. برخی از حیوانات در صورت شیوه اشتباه زندگی دچار مشکل شده و نیازمند معاینه و درمان پزشکی می‌شوند. یکی از مراکز دامپزشکی حیوانات،کلینیک دامپزشکی حیوانات دکتر امین است که قادر به ارائه خدمات تخصصی درمانی حیوانات گوناگون است.