کلینیک دامپزشکی لویزان
کلینیک دامپزشکی لویزان
می 30, 2022
مراقبت بعد از عمل جراحی پای سگ نر مولد
مراقبت بعد از عمل جراحی پای سگ نر مولد
آگوست 8, 2022
نمایش همه
کلینیک دامپزشکی نیاوران

کلینیک دامپزشکی نیاوران

کلینیک دامپزشکی نیاوران

کلینیک دامپزشکی نیاوران دارای کادری مجرب و پزشکان متخصص در زمینه بیماری های داخلی و عفونی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد. کلینیک دامپزشکی نیاوران کار خود را از سال 1379 شروع کرده است.

کلینیک دامپزشکی نیاوران دارای بخش های جراحی و عفونی و داخلی و همچنین دندان پزشکی می باشد. همچنین در کلینیک دامپزشکی نیاوران انگل تراپی و صدور گواهی سلامت نیز انجام می شود.

کلینیک دامپزشکی نیاوران مجهز به دستگاه مانیتورینگ می باشد که حین عمل جراحی می تواند نوار قلب را نیز چاپ کند. کلینیک دامپزشکی نیاوران دارای امکانات زیادی نیز می باشد که می تواند نیاز تمامی مشتریانت را در این زمینه برطرف کند.

بسیاری از افراد برای انجام معاینات حیوانات خود ترجیح می دهند به مکان هایی مراجعه کنند که از نظر خدمات بتوانند خدماتی درجه یک را ارائه دهند. به همین دلیل یافتن بهترین کلینیک دامپزشکی برای این افراد کاری اندکی دشوار است.

اما با پیشرفت علم و تکنولوژی با گذشت زمان برای رفع این دغدغه از مردم کلینیک دامپزشکی نیاوران تاسیس شد وتوانسته طرفداران زیادی نیز داشته باشد. در این کلینیک از متخصصان دامپزشکی باتجربه استفاده می شود و همچنین مجهز به تجهیزات پیشرفته برای شناسایی بیماری های مختلف حیوانات شما می باشد.

کادر مجرب و متخصص کلینیک دامپزشکی نیاوران

کلینیک دامپزشکی نیاوران به گونه ای که تمامی تهرانی های عزیز می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند که این خود می تواند برای این کلینیک یک امتیاز مثبت به شمار بیاید.

ساعت کاری نیز درذ کلینیک دامپزشکی نیاوران به صورت شبانه روزی می باشد که این خود نیز راحتی را برای افراد به همراه داشته باشند و در هر ساعت از شبانه روز به این کلینیک مراجعه کنند. کلینیک دامپزشکی نیاوران دارای نظم خاصی می باشد و می تواند به راحتی اطلاعات پت و صاحب حیوان خانگی را ثبت نماید.

کلینیک دامپزشکی نیاوران دارای محیطی کاملا بهداشتی بوده و از نظر پاکیزگی در درجه کیفی بالایی قرار دارد. همچنین در این کلینیک آرایشگاه دامپزشکی وجود دارد که در این آرایشگاه کلیه خدمات مربوط به کوتاهبی مو در حیوانات و یا شست و شوی آنها انجام می شود.

اگر می خواهید معاینات و چکاپ حیوان خانگی شما توسط کادری مجرب و متخصص انجام شود بهتر است به کلینیک دامپزشکی نیاوران مراجعه کنید. این کلینیک دامپزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک ها در نیاوران بهترین خدمات را ارائه می دهد و فقط کافیست با آنها ارتباط بگیرید تا شما را در این زمینه به بهترین نحو راهنمایی کنند.