آرایش و شستشوی حیوانات
آرایش و شستشوی حیوانات
آگوست 27, 2020
معاینه و درمان پرندگان زینتی
معاینه و درمان پرندگان زینتی
آگوست 27, 2020
نمایش همه
درمان عفونت قارچی سگ

درمان عفونت قارچی سگ

درمان عفونت قارچی سگ

برای تشخیص و درمان عفونت قارچی سگ یک نمونه از پوست و مو تهیه شده در محیط مخصوص رشد قارچ‌ها کشت داده می‌شود. تشخیص و درمان عفونت قارچی سگ باید هرچه سریعتر انجام گیرد چرا که عفونت قارچی سگ خیلی سریع به انسان سرایت می‌کند مخصوصا بچه‌ها نسبت به عفونت قارچی حساس‌تر هستند .

درمان عفونت قارچی سگ ميتواند طولانی باشد، لازم است چندين بار تست كشت قارچ انجام شود زيرا گاهي با انجام پروسه درمان عفونت قارچی سگ هنوز باقی ميماند. لذا توصيه میشود در طول درمان همچنان انجام كشت ادامه پيدا كند تا زمانيكه نتيجه كاملا تا سه بار بصورت هفتگی منفی باشد.بعد از درمان عفونت قارچی سگ، مراقبت و پيشگيری از درگيری مجدد بسيار مهم است، علاوه بر اينكه بصورت فصلی بايد سگ مورد معاينه دامپزشک قرار گيرد .

درمان عفونت قارچی سگ این است که حیوان خانگی تان را ضد عفونی کنید. داروهای خوراکی موجود در بازار نیز وجود دارد که می تواند به پیشگیری و درمان عفونت قارچی سگ کمک کند.عفونت قارچی سگ بدترین چیز این است که باعث خارش شدید می شود، بنابراین حیوانات خانگی شما بسیار اذیت می شوند و درمان عفونت قارچی سگ باید هرچه سریع تر آغاز شود .بدین منظور شما با مراجعه به مطب دامپزشکی دکتر امین می توانید اقدام به درمان عفونت قارچی سگ خود نمایید .