فروش پودل تریر در سعادت آباد
فروش پودل تریر در سعادت آباد
ژوئن 30, 2021
خرید سگ فینیش لفند
خرید سگ فینیش لفند
ژوئن 30, 2021
نمایش همه
خرید سگ پودل در تهران

خرید سگ پودل در تهران

خرید سگ پودل در تهران

قبل از خرید سگ پودل در تهران ، باید درک خوبی از آنها داشته باشید. پودل ها اغلب وفادار ، هوشیار ، قابل تمرین و فعال توصیف می شود. به عبارت دیگر ، آنها سگهایی هستند که می توانند به سرعت دستورات را یاد بگیرند. قبل از خرید سگ پودل در تهران توجه داشته باشید که این نژاد سگ نسبت به انسان بسیار وفادار و مهربان است. پودل می تواند به سرعت با تمام اعضای خانواده شما ، از جمله بچه ها ، پیوند برقرار کند.

آنها تمایل دارند از غریبه ها خجالتی باشند و بندرت رفتارهای تهاجمی از خود بروز می دهند. در حالی که گزینه های خرید توله سگ پودل در تهران برای فروش را سنجیده اید ، به یاد داشته باشید که این نژاد سگ بسیار حساس است. نباید با آنها با لحنی متوسط ​​و پرخاشگرانه صحبت شود. به دلیل مدل موهای مشخص خرید سگ پودل در تهران ، بسیاری از مردم تصور می کنند که پودل یک نژاد سگ شکننده است. با این حال ، آنها سگ هایی بسیار فعال و دوستانه هستند که می دانند چگونه به بچه ها محبت کنند. این نژاد همیشه نسبت به غریبه ها هوشیار و محتاط است.

سلامتی سگ پودل

در حالی که برای خرید سگ پودل در تهران از بهترین فروشگاه حیوانات خانگی تحقیق می کنید ، باید مراقب سلامتی نیز باشید. برای اکثر پودل ها ، موضوعات رایج بهداشتی شامل بیماری آدیسون ، افت قند خون ، نفخ و آتروفی شبکیه است. مانند سایر نژادهای سگ ، پودل نیز در برابر مشکلات مختلف سلامتی آسیب پذیر است. از این رو ، قبل از خرید سگ در تهران ، باید از این مسائل آگاه باشید. با ورزش منظم و فعالیت در فضای باز ، می توانید مسائل بهداشتی پودل Poodle خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

قبل از خرید سگ پودل در تهران باید به مواردی توجه کنید از جمله : طول عمر آنها 12 تا 15 سال است و به فعالیتهای بدنی روزانه نیاز دارند. در صورت آموزش صحیح ، تقریباً هیچ محدودیتی در یادگیری پودل Poodles وجود ندارد. آنها همچنین برای محافظت در برابر عفونت های باکتریایی به نظافت منظم نیاز دارند. قبل از خرید سگ پودل در تهران باید در نظر داشته باشید این نژاد سگ به معاینات مکرر بهداشتی احتیاج دارد تا اطمینان از تناسب اندام و خوشبختی آنها باشد به عبارت دیگر ، پودل یک نژاد سگ ایده آل است که همراهی همیشگی شما را فراهم می کند. در حالی برای خرید سگ پودل در تهران اقدام کرده اید ، قیمت توله سگ را با دقت ارزیابی کنید.

خرید سگ پودل در تهران در رنگهای متنوع مختلفی از جمله: سفید ، نقره ای ، آبی ، خاکستری ، قهوه ای ، طوسی ، کرم و سیاه وجود دارد.این نژاد برای افرادی که آلرژی دارند مناسب است ، بوی بد بدن ندارد. برای خرید سگ پودل در تهران باید در نظر بگیرید که این سگ سرگرم کننده ، خوش اخلاق و باهوش است. این یک سگ “متفکر” است که توجه زیادی به صاحب خود می کند ، سریع یاد می گیرد و با اشتیاق به آموزش مثبت پاسخ می دهد. او در کشف الگوها تبحر دارد و ممکن است به نظر برسد قبل از انجام کار شما می داند چه کاری انجام می دهید! همانطور که انتظار دارید ، او برای شاد نگه داشتن نیاز به تحریک ذهنی در قالب بازی هایی مانند جستجوی مخفی یا بازیابی اسباب بازی های خاص دارد. در هنگام خرید سگ پودل در تهران باید در نظر بگیرید که این سگی نیست که برای مدت طولانی تنها بماند.

هنگام خرید سگ پودل در تهران باید از نظر سایز آنها را بررسی کنید . اندازه کوچک آنها آنها را برای بزرگسالان ، افراد کم تحرک و افرادی که فضای محدودی برای حیوان خانگی دارند ، ایده آل می کند. این سگهای کوچک با بازتاب قوی حیرت آور حساس هستند. آنها محیطی آرام را ترجیح می دهند و از نظر جسمی یا روحی مناسب برای خانه داری بچه های کوچک نیستند. خرید سگ پودل در تهران برای خانواده هایی مناسب است که کودکان بالای 10 سال دارند .