خرید گربه آپارتمانی
ناخن گیری سگ
جولای 13, 2020
واکسیناسیون سگ

واکسیناسیون سگ ها نقش اساسی در محافظت سگ ها در برابر بسیاری از بیماری های ویروسی و حتی کشنده دارد. برای محافظت از پت خود در برابر بیماری های ویروسی سگ سانان، باید همیشه برنامه واکسیناسیون سگ به صورت منظم تکرار شود. حتی اگر سگتان در یک محیط بسته مثل خانه است، باز هم مهم است که واکسیناسیون سگ انجام شود، زیرا بسیاری از بیماری ها از طریق هوا منتقل می شوند و می توانند به راحتی از طریق یک پنجره باز به سگ ها انتقال یابند. همچنین ریسک اینکه سگتان به صورت ناگهانی از منزل بیرون برود، نیز همیشه وجود دارد.

اگر به تازگی صاحب حیوان خانگی مثل سگ شدید حتما دغدغه موضوعاتی مثل واکسن سگ ، واکسن هاری سگ ، واکسن های سگ ، واکسیناسیون سگ و عوارض واکسن چندگانه سگ را دارید. آدم‌های زیادی در دنیا، عاشق نگهداری از حیوانات هستن و خیلی از اونها، سگ و یا گربه رو برای نگهداری انتخاب می‌کنن.

اگر موهبت داشتن حیوان خانگی رو دارید و از بین اونها، سگ ها رو برای نگهداری انتخاب کردید، پیشنهاد می‌کنیم واکسیناسیون سگ را به موقع انجام دهید .اگر واکسیناسیون سگ به موقع انجام نشود در برابر تعداد زیادی از بیماریها آسیب پذیره و ممکنه بر اثر ابتلا به یکی از این بیماریها تلف بشه. مطمئنا به عنوان صاحب سگ نمی‌خواهیم خطری سلامتی سگمون رو تهدید کنه .

با انجام واکسیناسیون سگ به موقع و روزآمد برای حیوانتان ازابتلا او به بیماری‌های خطرناک پیشگیری کنید و به حفظ سلامتی حیوانتان کمک کنید. هزینه پیشگیری بیماری یقینا کمتر از هزینه های درمان بیماری خواهد بود.

واکسیناسیون سگ‌ ها شامل واکسن چندگانه و هاری می‌باشد.واکسن چند گانه در خود عوامل بیماری‌زای بیماری‌های مقابل را جای داده است: پاروو، دیستمپر، هپاتیت، آنفولانزا، لپتوسپیروز یعنی ۵ بیماری.