حراج واکسن سه گانه گربه
حراج واکسن سه گانه گربه
نوامبر 18, 2020
خرید سگ هاسکی
خرید سگ هاسکی
نوامبر 27, 2020
نمایش همه
قیمت واکسن سگ

قیمت واکسن سگ

قیمت واکسن سگ

قیمت واکسن سگ چقدر است؟

برای اینکه بتوانیم دقیق‌تر محاسبه کنیم که قیمت واکسن سگ چقدر است، باید انواع واکسن‌ های لازم برای سگ‌ های خانگی را بشناسیم. واکسن پلی والان شامل واکسن‌های ۲، ۵، ۷ و ۹گانه یکی از مهمترین‌‌هایشان است و همچنین در سال اول زندگی یک سگ خانگی سه نوبت واکسیناسیون در دوماهگی، سه ماهگی و چهار ماهگی و پس از آن واکسن یادآور سالی یکبار روتین و الزامی است. واکسن دوگانه هم بیشتر به توله‌ ها تزریق می‌ شود و در یک ماهگی هم قابل استفاده است و البته واکسن هاری هم برای توله‌های سه ماهه ضروری‌ست و هر سال هم نیاز با یادآوری دارد.

اما در کل ممکن است بسته به گونه و نژاد هم قیمت واکسن سگ شیتزو تریر و قیمت واکسن سگ اشپیتز یا قیمت واکسن سگ شیتزو کراس و قیمت واکسن سگ ژرمن یا قیمت واکسن سگ هاسکی تفاوت‌ های ریز قیمتی با همدیگر داشته باشند.
تكرار واكسيناسيون در سگ ها (ژرمن شپرد-شیتزو)

تكرار واكسن هاي چهار و ششگانه بصورت ساليانه بوده و از تاريخ تزريق در ۳ ماهگي بايد هر سال تكرار شود. در مورد واكسن هاری بر حسب سفارش كارخانه سازنده، تكرار مي تواند هر شش ماه يكبار و يا بصورت ساليانه باشد. که قیمت واکسن سگ در هر دوره متفاوت می باشد .

برنامه واکسیناسیون و قیمت واکسن سگ ها

برنامه واکسیناسیون و قیمت واکسن سگ بسته به منطقه و دامپزشک می‌تواند متغیر باشد. این امر بستگی به نظر حرفه‌ای هر دامپزشک و میزان بروز هر بیماری در منطقه دارد.با توجه به همه موارد یک برنامه منظم و استاندارد برای واکسیناسون توله سگ شامل موارد زیر خواهد بود. قیمت واکسن سگ در هر دوره مختلف می باشد .

هفته ۸: (آدنوویروس ۱ یا ۲، دیستمپر، پارا آنفلوانزا و پاروویروس).
هفته ۱۲: ( آدنوویروس ۱ یا ۲، دیستمپر، پارا آنفلوانزا و پاروویروس) و لپتوسپیروز.
هفته ۱۶: ( آدنوویروس ۱ یا ۲، دیستمپر، پارا آنفلوانزا و پاروویروس) و لپتوسپیروز.
هفته ۲۴: هاری
برنامه سالانه:( آدنوویروس ۱ یا ۲، دیستمپر، پارآوفلوانزا و پاروویروس)، لپتوسپیروز و هاری.