تشخیص و درمان بیماری حیوانات خانگی
پاکسازی کک سگ و گربه خانگی
دسامبر 3, 2021
سگ ها و عفونت های گوش

سگ ها به باوفا ترین حیوان ها مشهور اند از این رو در میان حیوانات خانگی بالاترین محبوبیت را دارند. اما زمانی که این حیوانات دچار بیماری های خاصی می شوند می توانند کم طاقت باشند این کم طاقتی و حتی گاهی پرخاش کردن که نشانه‌ ای از بیماری است می تواند صاحبش را دچار رنجش خاطر نماید. یکی از بیماریهای رایج در سگ ها عفونت‌های گوش است که می تواند سگ را بی حوصله کرده و حتی حوصله و طاقت بازی کردن را که علاقه تمامی سگهاست از آنها بگیرد. عفونت گوش ها در سگ ها گاهی موقع با خارش همراه بوده و در صورت پیشرفت شدن می تواند درد زیادی را نیز برای این حیوانات دوست داشتنی به همراه داشته باشد. تشخیص و درمان عفونت های گوش سگ ها برای انسان های عادی قابل تشخیص نیست و بایستی توسط یک دامپزشک مخصوص در حوزه حیوانات خانگی معاینه شوند، تا بتوانند تشخیصی درست را در این حوزه داشته و به درمان عفونت گوش سگ بپردازد.

بیماری های مختلفی وجود دارد که می‌تواند سگ ها را اذیت کرده و باعث رنجش آنان شود. عفونت گوش های سگ ها یکی از این بیماری هاست که ممکن است در اثر آلوده شدن سطح گوش و یا نامناسب بودن وضعیت آب و هوایی به وجود می آید. اما اگر در زمان مناسبی عفونت گوش سگ ها تشخیص داده شود می توان از آزار دیدن و به خطر افتادن جان سگ ها جلوگیری کرد و با یک درمان درست به سلامتی آنان پرداخت. درمان عفونت گوش سگ ها توسط دامپزشکان مخصوص صورت گرفته که این حیوان دوست داشتنی را از رنج دیدن توسط این بیماری نجات می دهند.

کلینیک دامپزشکی دکتر امین در زمینه تشخیص و درمان بیماری های حیوانات خانگی از جمله سگ ها به فعالیت می‌پردازد که یکی از حوزه‌های فعالیت آن درمان عفونت گوش سگ ها می باشد. عفونت گوش سگ ها می تواند در شنوایی آنان نیز بسیار تاثیرگذار باشد و در صورت درمان نشدن به موقع تاثیرات بد و ماندگاری را بر شنوایی آنان بگذارد و همانطور که می دانید شنوایی سگ ها برای ارتباط با صاحبان شان بسیار مهم و ضروری می باشد. پس حتماً برای معاینه های دوره ای سگ تان را به کلینیک های معتبر دامپزشکی برده و از سلامت تمامی قسمت های بدن آن مطمئن شوید تا بتوانید زندگی سالم و لذت بخشی را در کنار حیوان خانگی خود سپری کنید. جهت گرفتن اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.